قطعی برق کرمانشاه

آدرس:

خیابان شهید علی امجدیان (سیلو) نبش میدان شهدا

نوع خدمات:

عمومی

📰 جدول زمان‌بندی برق کرمانشاه

بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و در راستای مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه، برق محله‌ها و مناطق مختلف کرمانشاه به‌صورت چرخشی و روزانه قطع می‌شود. برای دریافت جدول زمانبندی قطعی برق، اینجا کلیک کنید.
این برنامه قطعی برق کرمانشاه معمولاً در بازه زمانی ساعت 9 تا 21 و به‌مدت حدود دو ساعت برای هر منطقه اجرا می‌گردد. برخی ساعات نیز ممکن است قطعی برق 4 ساعته باشد.
بنا بر اعلام،هدف از این خاموشی‌ها، کاهش فشار مصرف برق و جلوگیری از بروز مشکلات گسترده‌تر در شبکه توزیع است.

قطعی برق کرمانشاه

برنامه قطعی برق کرمانشاه امروز

برای اطلاع از برنامه امروز قطعی برق کرمانشاه و مشاهده ساعت دقیق خاموشی در منطقه خود، می‌توانید به سامانه اطلاعیه قطعی برق استان کرمانشاه مراجعه کنید و یکی از دو روش زیر را انجام دهید:

دانلود جدول کامل خاموشی‌ها: با انتخاب تاریخ امروز، جدول زمان‌بندی برق کرمانشاه را به‌صورت کامل دانلود کنید و زمان خاموشی همه مناطق را مشاهده نمایید.

جستجو بر اساس شناسه قبض: تاریخ امروز را انتخاب و شناسه قبض برق خود را وارد کنید تا ساعت دقیق قطعی برق محل‌تان نمایش داده شود.

جدول زمان‌بندی برق کرمانشاه

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه روزانه جدول قطعی برق مناطق مختلف را منتشر می‌کند. این جدول شامل اطلاعاتی مانند نام محله، ساعت شروع و پایان قطعی برق، و تاریخ اجرای خاموشی است.
شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه و یا استفاده از خدمات اطلاع‌رسانی کرمانشاه گشت، به‌راحتی از آخرین جدول قطعی برق کرمانشاه مطلع شوند.

اطلاع‌رسانی از طریق کرمانشاه گشت

وب‌سایت کرمانشاه گشت با هدف تسهیل دسترسی شهروندان، لینک مستقیم به برنامه قطعی برق استان کرمانشاه را فراهم کرده است تا مشترکین بتوانند بدون جستجوهای طولانی، به‌سرعت از وضعیت خاموشی‌ها باخبر شوند.
این خدمات به‌منظور شفافیت اطلاع‌رسانی و کمک به مدیریت مصرف انرژی ارائه می‌گردد.

دیدگاه کاربران

236 دیدگاه

  1. Ehsan گفت:

    بیچاره به اونایی که تو طبقات سه به بالا هستن . کم کم فقط طبقه اول و همکف خریدار داره

  2. Hamid گفت:

    توو این مدتی که برقا قطع میشد خیلی ضرر دیدم یخچال و لباسشوییم سوخت و کار نکرد رفتم هرجا میگفتم بابا یخچال و لباسشوییم سوخته اصلا هیچکس جوابگو نیست

  3. moradiMojtaba گفت:

    هستیم سرکار برق میره میام خونه باز برق میره آسایشمون کاملا از بین رفته

  4. moradiMojtaba گفت:

    هستیم سرکار برق میره میام خونه باز برق میره آسایشمون کاملا از بین رفته با این برق رفتنها واقعا دروست نیست با این همه قطعی برق

  5. ممد گفت:

    چه مسخرع بازه دیگه خسته شدیم حتی رو زمان که جدول قطعی زدین برق قطع نمیکنین الان ساعت پنج باید میرفت ساعت سه نیم رفت لعنت بهتون فقط

  6. Ad گفت:

    خدا ازتون نگذره ما ۳ساعت برقمون رفته ذوب شدم انشاالله تو آتیش جهنم ذوب بشید🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼

  7. پریسا گفت:

    طبق ساعت مقرر برق نرفت ما دچار سردرگمی شدیم مسافر داشتیم آزار ندهید مردمو والله گناهه …
    # مردم صدای بی صداها…

  8. پرنیا گفت:

    سلام چرا با مردم بازی می کنید آزار که می دهید دیگه بازی نکنید طبق ساعت مقرر برق رفت ما مسافر داشتیم چرا از خدا نمی ترسید به خودتون که میرسه حق الناس به مردم که میرسه انگار نه انگار. موقع وصل هم دیرتر وصل میشه. ساختمان روبروی ما اصلا شبها قطع نمیشه در این مورد هم پارتی بازی؟؟ روزها که نمی‌دونم اما شبا مشخصه اصلا قطعی ندارن…تبعیض و پارتی بازی تا کجااااا و تا کی….والله بخدا گناهه…هرچند که برا هیچکس مهم نیس…کسی هست بشنود صدای مردمو یا می شنود و مهم نیس….

  9. فرهاد فرامرزی گفت:

    سلام امروز چهارشنبه 5 شهریور 1404 کانال کرمانشاه در تلگرام نوشته بود ساعت 11 تا 1 ظهر مسکن مهر پردیس کرمانشاه برق قطع میشه ولی قطع نشد علت اشتباه گفتن می خوام بدونم با تشکر

    • آریز گفت:

      امروز سه بار هر بار دو ساعت یعنی سر جمع 6ساعت برق شهرک چغاکبود رفته هیچکسم جوابگو نیست به تلفن تماسی که گذاشتن برای پاسخگویی هم زنگ میزنیم اصلا جوابگو نیستن مملکت داری بلد نیستین برین
      برق که دیگه مال کشور خودمونه حتی به کشورای همسایه هم میدیم این که دیگه ربطی به دلار نداره ع نه چرا داره پس چطور بیتکوین استخراج کنن لعنت خدا به همتون من دو تا مریض دارم یکیشون با دستگاه اکسیژنی که با برق کار میکنه نفس میکشه شما چه موجودی هستین مطمعنم انسان نیستین شون انسان شرف داره

    • کاربر گفت:

      شماره شناسه قبض برق منزلتون رو بزنین واسه چک کردن قطعی برق. لیست هایی که اعلام میشه قطعی احتمالی برق رو نوشته و ممکنه اون ساعت برق نره.

  10. ناکام گفت:

    هرچند این سایت ارتباطی به وزارت نیرو و اداره برق نداره و کلاً هیچ جا صدای مردم شنیده نمیشه اما جا داره تشکر کنیم از اون مسئولی که برای راه‌اندازی مزارع ماینر توسط ……. برق مردم رو روزی دو سه مرتبه قطع می‌کنه و بازم شب با وجدان راحت می‌خوابه .خب آخه بی‌وجدانای بی‌خدا حداقل خودتون غارتمون می‌کنید چرا باید سفارت های روس و چین هم تو ایران بیت‌کوین استخراج کنن ؟اگر قیامتی وجود داشته باشه که بعید میدونم تک تک کسانی که تو بدبختی و رنج و سختی مردم کوچکترین دخالتی داشتن و دارن باید جواب پس بدن ……

  11. سجاد گفت:

    ما کشاورزیم خواستم بگم خدا نابودتون کنه که اینجوری مارو نابود کردین صبح ساعت۱۰ تا۱۲ برق قطع میشه بعد اتوماتیک۱۲تا۵بعدازظهر برق کشاورزی قطع میشه دوباره میخوایم ۵روشن کنیم میبینیم ۵تا۷دوباره قطع میکنن یعنی برای ما میشه روزی۱۰ساعت قطعی برق یعنی نابودی کامل کشاورز

  12. بیژن گفت:

    …….. آخه چرا باید مایی که ساعت ۵ تا ۷ غروب برق قطع شده بازم ۱۰ تا ۱۲شب قطع بشه آخه.

  13. Vahid گفت:

    ۴ساعت بی برقی مغازه ام و ۴ساعت هم بی برقی منزل ….

    • میلاد گفت:

      خداوکیل خجالت نمیکشین ۶ساعت امروز برق نبود بچه کوچیک داریم واگذارتون به اون خدایی که اونم از خلقت شما خودش ناراحته چه مخواین از مردم چرا هیچی سر جایش نیس گوه خوردیم تو ایران آمدیم دنیا پدرمانه درآوردین جدول زده دو ساعت قطع بشه از صبح سه تا دوساعتع قطع شده پس ای انرژی ها صرف کجا میشه

  14. Vahid گفت:

    ۴ساعت بی برقی مغازه ام و ۴ساعت هم بی برقی منزل……..

  15. فریبا گفت:

    لطفا جدول خاموشی را برای یک هفته اعلام کنید.شهرهای دیگه اینکار را میکنند.حداقل این مصیبت کمبود برق را با درایت بهتر مدیریت کنید

  16. ب تو چ گفت:

    چرا باید بعضی از منطقه ها روزی دو سه بار برق بره ولی بعضی جاها یبارم نرفته ی ماه گذشته خونه دایی من ی کوچه هست یبارم برق نمیره اونجا …

    • گودرز گفت:

      حالا محله داییت هم دو سه بار برق قطع بشه مشکلت حل میشه دیگه اعتراضی ندارید ، به جای مطالبه کنی حل مشکلت دفدغه ات اینه که چرا تو قطعی برق داری داییت نداره باشه از فردا اونم از برق محروم میکنند کتوداحساس رضایت کنید

      • کردستان گفت:

        عزیز جان منظورش اینه مدیریت نیست خب راست میگه باید عدالت رعایت شه خداوکیلی بهم بگو اگه همسایه ت برق داشته باشه تو نداشته باشی هرروز آیا باز همین حرف رو میزنی؟؟!!!!بخدا نه نهایتش دوروز خودتو کنترل کنی…درمورد مطالبه هم باید بگم مزرعه های زیادی از ماینر های گردن کلفت هست که برق سه فاز هیچ باید از برق فشارقوی براش برق بکیری ( توی کل کشور)خیلیا دارن سود های میلیون دلاری میبرن نود ونه درصدشون مسئولان بلند وسط پایه هستن ما باید زجرش بکشیم چرا تا دوسال پیش قطعی نبود؟؟آدم یکم فشار به مغزش بیاره

  17. علی گفت:

    خدا بکشه تمام مدیران بیشعور و نالایق اداره برق رو که حداقل روی برنامه داده شده عمل نمیکنن …..وسایل برقیمون همه سوخت .

    • ساسان گفت:

      من خواستم ازتون تشکر کنم بابت اطلاع رسانی که در مورد ساعات قطعی برق می کنید و ازاین که به چهار ساعت آن را افزایش دادید واقعا ممنونم.

  18. علی اکبر گفت:

    امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم

  19. علی اکبر گفت:

    امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم و هی برق قطع میشه میره میاد نمیدونم چرا اخه ۷ ساعت اگر روتون میشه بذارنیش داخل جدول

  20. علی گفت:

    امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم و هی برق قطع میشه میره میاد نمیدونم چرا اخه ۷ ساعت اگر روتون میشه بذارنیش داخل جدول ۷ ساعتی دارین با پنبه سر مردم میبرین

  21. سهراب گفت:

    ….. بدروغ میگویید فقط دوساعت برق قطع میشه
    آما محله باریکه کرمانشاه دو بار در روز قطع برق داریم

  22. اکبر گفت:

    برای ما نوشته ساعت ۵تا ۷غروب ولی از صب تا حالا سه تا دوساعته قطع شده ما کارگاهیم حقوق نیروی کار میدیم
    هرچند همکار هامون شرافتمند هستن و اصرار دارن که حقوق اون چند ساعتو نگیرن اما وجدانم قبول نمیکنه اونام خرج دارن
    این وسط کسی که بویی از شرافت و انسانیت نبرده شما مسئولین بدخاصیت هستید که دارین کشورو ویران میکنید
    وقتی نمی‌تونید مملکتو بگردانید چه اصراریه که چند نسل رو از تجربه کردن زندگی عادی محروم کنید خدا ازتون نگذره

  23. آیدا گفت:

    گناه ما چیه تو ایران بدنیا اومدیم مگه دوساعت نبوددددددد چرا بیشتر قطع مکنین خدا ازتون نگذره

  24. جلیل گفت:

    ساعتی‌که‌توسامانه‌نوشته‌۱تا۳‌بعد‌۹صبح‌برق‌روقطع‌میکنید‌

  25. محسن گفت:

    یه سوال گناه ما چیه که ایران دنیا اومدیم

    • کُرد گفت:

      داداش باید بگیم آرزو برایرانی جماعت حراااامه…..بااین همه ثروت…تو سال ۲۰۲۵از لحاظ ثروت های طبیعی مثل معدن نفت وغیره…..ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیاست

  26. محسن گفت:

    چرا روز ۵/۲۸ دوبار وهر بار بیش از دو ساعت برق شهرک صادقیه قطع شد مگه وزیر نیرو نگفت فقط دوساعت

  27. مارال گفت:

    الهی بانی این همه قطعی برق به روزی بیفته که فقط یه دقیقه قطعی برق برای زنده ماندنش غنیمت باشه
    امروز چهار باره برقمون می‌ره
    27تیرماه شهرک بهداری
    وسیله برامون نمونده
    وجدان دارین
    الهی به زمین گرم بخورین
    چه گرفتاری شدیم با این بی کفایت ها مردم عادی باید تاوان پس بدن

  28. احسان گفت:

    ………تمام وسایلمان خراب شد‌.انشالله خیر نبینین

  29. … این دست اندرکاران ;i خون به جگر کردن مردم ،ازارواذیت،چیزی ندیدیم ،. -هفته گذشته یکی از دوستان پدرم رو دیدم ،تعریف کرد گفتمن توی اداره پست کارمیکردم ،بسته آیی دم اداره برق بردم،ا.نجا همه باهم میگفتن ومیخندیدن.گفت همین جوری گفتم استخدامی ندارین.طرف مقابل برگشت گفت برو پیش آقای غ،ت رییس نقلیه(ترابری)پدرم،رو میگفت،خلاصه رفته بودپیش پدرم .می‌خوام استخدامم کنید.گفت پدرت فقط برگشت اسمم رو پرسیدتوی لیست گذاشت .بعد ۲۰روز اتفاقی ردشدم از در اداره برق.همین طوری رفتم تو سراغ پدرم رو میگیره.راهنمایی شدم رفتم داخل دفتر ،سلام کردم وپرسیدم ،چی شد کار استخدامی،این لحظه چشماش پر اشک شد،گفت خدابیامرز برگشت بمن گفت،کجایی چرانیامدی من همون روز تورو استخدام کردم چرا دی آمدی شما ۲۰روزه استخدام شدین وهم بیمه هستی وهم حقوقت ۲۰روزه که حساب شما واریز میشه. گفت داشتم تعجب میکردم به پدرم میگه همین جوری اتفاقی گفتم استخدام بشم .پدرم بهش گفته جوان میاد اینجا باید دلشکسته جارج نشه،اعتماد کردن مردم وظیفه اصلی این اداره است شماها به اداره .قدرتو انگیزه میدید.گفت ازهمون روز منم یکی از راننده‌ های اداره شدم…..ولی اول انقلاب پست رییس نقلیه بودن رو از پدرم گرفتن.یادم میاد همیشه با بابامیرفتیم اداره یابیرون اکثر کارمندای اداره رو میدیدیم.به بابام یامیگفتن برادر بزرگ ماست،یاپدر دوم بچه های اداره.سال ۶۷بعداز صلح براش دسیسه درست کردن که از سال ۵۷تا۶۷خیلی از وسایل یاماشینهای اداره در بازار فروخته بودن کسانی که دم از خداو دین میزدن‌.که در انقلاب بجای افراد گذشته جای گزین شده بودن.پدرم چون درجه دار ارتش بودپدردر دفتر دادگاه نظامی خدمت کرده بود یاد گرفته بود از تمام مدارک و وسایل اداره یک کپی برداشته بود ‌.در دادگاه چرند و پرند میگن چه خود قاضی و رییس رواسایی که مال بیت المال رو خورده بودن .وجرم رو میخواستن بندازن گردن پدرم ،که در دادگاه با نشان دادن مدارک و چه کسی در این دزدی‌ها شرکت. داشتن رو ،رو می‌کنه که چون…

  30. امیر گفت:

    ایران درست میشه

    • ناشناس گفت:

      فقط می گم متاسفم برای این همه بی برنامه ای شما که وقت و بی وقت برق قطع می کنید خدا وکیلی لوازم خانگی برقی ارزان کنید چون مدام می سوزه از کجا بیاریم بخریم نه ساعت رفت مشخص و نه آمد لحظه ای هر موقع دوست داشته باشید برق قطع می کنید یه جایی باید جواب خدا رو بدید.

  31. علی گفت:

    اپراتور های مسئول قطعی برق کرمانشاه خیلی وقت ها شیطنت میکنن با بهتره بگم کرم میریزن ..همه میدونیم اینا جدول قطعی برق دارن ولی خیلی وقتا خارج از جدول برای مردم آزاری برق رو قطع میکنن از چند دقیقه بگیر تا 20 30 دقیقه …
    تو این مملکت امکان نداره کسی وظیفه ای بهش بدن و ازش سواستفاده نکنه چون طویله هم مثل ایران انقد بی نظارت نیس

    • محمدی گفت:

      ساکن منطقه گلستان هستیم امروز یکشنبه ۲۶ مرداد یکبار از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برق و قطع کردن، بار دوم از ساعت ۲ تا همین لحظه با نوزاد. چند ماهه توی این گرما، چند بار هم قطع و وصل مداوم که حتما به وسایل برقی آسیب میزنه، وسایلی که دیگه فقط تو خواب با این وضعیت اقتصادی بشه جایگزین کرد ، اگر دو بار قطع میکنید ساعتشو اعلام کنید. از خداوند متعال خواهان ذلت باعث و بانی وضعیت موجود هستیم.

  32. زاکر گفت:

    باید لحظه شماری کنید ببینید کی برق میاد

  33. سیروس گفت:

    توی مملکت با تکرار،همه چی را عادی میکنند.به زودی مردم عادت میکنند روزی چند ساعت برق نداشته باشند،آب ساعت ها قطع میشود ودر زمستان سرد روزها گاز نخواهند داشت.تازه روز خوش ملت است!؟

  34. زهرا گفت:

    متاسفم برا مردم ایران که بجای آب و برق رایگان باید لحظه شماری کنن که کی برق میره کی میاد،و باید تاسف خورد برا ی سری مسئول بی کفایت که اون بالا نشستن و دارن استفاده میکنن،ما هم نه قبض پرداخت میکنیم نه اجازه ورود به منزل میدیم که کنتور بخونن

  35. رامین گفت:

    همشو اشتباه میگن بابا ،بعضی از محله ها هم داخلش نیست مثلاً من خیابان خیام رو زدم ولی جوابی ندیدم و نمی‌دونم چه ساعتی قطع میشه چون داخل جدول نبود

  36. رضا گفت:

    واقعا متاسف برای ۸۰ میلیون ایرانی بدبخت بیچاره که بعد از ۴۵ سال تازه وارد فاز قطعی برق شدیم . کشورهای دیگه در حال توسعه و پیشرفت و هوش مصنوعی هستند 😔😔😔😔😔 ما دنبال ساعت قطعی برق اونم همش الکی هست .😔😔😔😔
    برای خودتان برای مملکتمان گریه کنید 😔😔😔 برای آیندگانی که نه برق دارن . نه آب . و نه گاز

  37. آرمین کمری گفت:

    مسکن بلوار گلها دارو خانه فرجاد

  38. حسینی گفت:

    سلام چرا تهران هفته ای دوبار قطعی برق دارن و برخی مناطق اصلا قطعی ندارند

  39. رزمی گفت:

    دیزل آباد امروز پنجشنبه ، این سومین باره که برق قطع میشه ، این کلید قطع و وصله جلو دست بچه ها نذارین باهاش بازی بکنن

  40. بهنام از کرمانشاه گفت:

    باسلام ضمن تشکر از مسئولان محترم نسبت به قطع برق ۴ ساعته به نظر بنده برق کامل قطع کنید که دیگه ای مشکل اعلام ساعت قطعی برق ازبین بره ومردم راحت بمیرن چونکه بعضی‌ها از جاها با قعطی برق آب هم قطع میشه…….. مستدام

  41. فرهنگیان فاز دو گفت:

    قطعی برق ۱۶مرداز ۱۴۰۴
    در چه ساعاتی می باشد

  42. Sahar گفت:

    واقعا این چه زندگی برای مردم درست کردید روزی سه بار یا دوبار در روز و شب برق میره اونم به مدت دو الی سه ساعت نه کسی جوابگو نه کسی پیگیر مثلا برق رو کجا میبرید عراق ما خودمون مردم کشورتون نیستیم البته برای کسی مهم نیست
    خدا از سرتقصیرات هرچی آدم ظالمه نگذره مردم مریض دارن بدبختی دارن بچه کوچیک دارن براتون مهم هست؟؟؟؟تو کشوری اینجوری غنی فقط سهم ماشده تحریم کتک و فوش و ناسزا و سکوت

  43. محمد گفت:

    اداره برق که رسما جوابگو نیست
    حتی اداره اطلاعات جوابگو نیست
    من 2تاخط دارم روزی 10بار با اداره برق اطلاعات حرف میزنم
    زورکه نیست جوابگو نیستن

  44. محمد گفت:

    آلان سه ساعت برق منطقه دیزل آباد رفته علت چی امروز ۱۳مرداد ۱۴۰۴

  45. نگین گفت:

    امروز برق ما طبق جدول باید ۱ تا ۳ میرفت . از ساعت ۱۱ رفته الان که ساعت ۴ بعدازظهر هنوز وصل نشده . تماس میگیریم با اداره برق ۵۰ نفر تو صف انتظار بودیم به نفر ۷ که رسیدیم تماس من رو قطع کردن . این دیگه چه وضعشه ؟ لااقل پاسخگو باشین بدونیم برق کی میاد . مگه مردم زندگی و کار ندارن ؟ جواب خرابی وسائل مارو کی میده؟ لااقل طبق برنامه خودتون قطع کنین یا اطلاع بدین

  46. فیروزه گفت:

    چرا ساعت قطع برق با ساعت زمان بندی فرق داره امروز قرار بود ۱ تا ۳ برق بره ۱۱ رفت
    کی جوابگو کسی که تو آپارتمان تو حمام بدون آب یا داخل آسانسور گیر میکنه هست

  47. کرمانشاه گفت:

    بخدا باید خجالت بکشین شما و کل مسلوولین که تو معمولی ترین نیاز یه جامعه موندین مردم مریض دارن سالمند و بچه دارن چرا انقد یزید زمانه این

  48. sonia گفت:

    سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به خدا بهش خبر بدین.

  49. sonia گفت:

    سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به خدا بهش خبر بدین. ناراحت نشه

  50. sonia گفت:

    سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به وجدانتون بهش خبر بدین. ناراحت نشه

  51. بهمن گفت:

    سامانه زده قعطی برق آناهیتاساعت یک بیست دقیقه مانده به یک برق شهرک راقطع میکنن

  52. فرهاد گفت:

    جالبه چند وقته طرف ما برق نمیره ، فقط روزی چند ساعت میاد

    همینه که هست ، هر کی نمیتونه تحمل کنه جمع کنه بره

  53. محمد گفت:

    تو سامانه گفته 15تا17ساعت دو برق رفته الان ساعت شیشه ناموسن دیگه شورشو دراوردین…..

  54. محمد گفت:

    تو سامانه گفته 15تا17ساعت دو برق رفته الان ساعت شیشه ناموسن دیگه شورشو دراوردین

  55. عرفان گفت:

    خدای محمد نابودتان کنه این چه وضعیه صب ی بار برق قطع میکنین بعد ظهر یه بار شما بفکر مردم نیستین بفکر این بچه های کوچیک باشید

  56. یاسر گفت:

    غلط می کتید سامانه درست می کنید ک ب من بگید چ سوالی بپرسم یا نپرسم
    من میخوام بدونم بر اساس چ فرمولی برق من باید هر روز ساعت ۱ ظهر قطع بشه؟ کدام نابغه این ساز و کار رو اعمال کرده
    شما غلط می کنید در سازمانی با این عرض و طول یک نفرتون پاسخگو نیست دایم مردم رو پاسکاری می کنید
    اشکال از ما مردمه ک با بزرگواری باهاتون برخورد کردیم تمام اون اداره عریض و طویل داره حقوقش رو از ما مردم میگیره .. فکر کردید چون چک حقوقتون رو رو یکی دیگه امضا می گنه همون رئیستونه؟ ..انقدر نجابت از مردم دیدید قاطر رو سولر شدید

  57. لیلا گفت:

    خدا وکیل باید از وزیر نیرو تا تمام مدیران برق باید برن بمیرن انشالله داق عزیزتون ببینید جگرتون بسوزه به حق علی….گرمه گرم

  58. احمد گفت:

    خداوکیلی دلمون خوشه تو ششمین کشور ثروتمند جان زندگی میکنیم اما باز فقیریم گرانترین ماشینا رو می‌خریم بی کیفیت ترین ماشینا رو داریم
    آب نداریم برق نداریم نان نداریم……

  59. میرولی گفت:

    ایشالله ب امید خداوند اون روز بیاد شما بیاید کنتور ها رو بردارید تا خیالمون راحت بشه دیگه ما هم چراغ موشی روشن میکنیم برا روشنایی کولر هم نمیخایم دیگه یه دفعه آب پز بشیم خیالمون راحت بشه

  60. پرستو مرادی گفت:

    خاک و ناو سرتان امروز ۶ ساعت برق کرناچی قطع شده بدبختای گدا

  61. ممد گفت:

    بخدا ساعتی که میگن همش دروغه.چند روز می‌خوام که قبل از قطع برق یخچال رو بکشم از برق.تا نسوزه.اما ساعتهای که میگن همش با اختلافه.مثلا امروز زده بود.ساعت ۳تا۵.ساعت یک برق رفت.بخدا خیلی خنده داره.نمیتانن یه ساعت درست بدن.خسته نباشید

  62. نوید گفت:

    باید بیتکوین استخراج کنن جیبشون پر کنن. حق ماهم همینه چون فقط حرفیم. در صورتی ک حق گرفتنیه. چهار ساعت برق خونم میره چهارساعت برق مغازم تو اوج بازار. همه چکام برگشت خورده. خدا هم هیچ کاری نمیکنه. اگه میکرد این همه سال ظلم صورت نمیگرفت.

    • صفدر گفت:

      برق که ربطی به آب ندارم بگو برق رو دیگه چرا قطع میکنیدشایدهمدردی با کارمندان آب اونا افسرده نشن بگن تنهاموندیم

  63. مریم گفت:

    واقعا متاسفم هم برقو گرون کردید هم روزی سه بار برق میره نه اینکه ۲۰دقیقه برق نباشه حداقل ۳ساعت برقا قطع میشن

  64. ح .پ گفت:

    حداقل کاش هفته ای اعلام میکردید قطعی رو که کسی مراسمی روضه ای داره بتونه برنامه ریزی کنه تکلیفش روشن باشه 😔

  65. รђคђค๒ گفت:

    کلاه‌تون رو کمی بزارید بالاتر………!!!
    از سه روز ۲ ساعت قطعی رسوندینش به هر روز!
    اونم روزی ۴ ساعت!
    لعنت به هرچی مدیر نالایق و ناکارآمد که فکر کنم از اول تا آخرتون همگی سر و ته یه کرباسید!
    باید برید بمیرید با این اداره کردن که کشور رو به گند کشوندید!

  66. طاهری گفت:

    ساعتهای قطعی برقی که مینویسید الکیه.چون ساعت قطعی با اعلام شما مغایرت داره.آخه چرا باید 6ساعت در طول روز برق قطع بشه

  67. سعید گفت:

    خواهشمندم به هر واحد مسکونی یکدستگاه موتور برق بدهید با سوخت مصرفیش

  68. سمیه گفت:

    خدا براتون نسازه
    زندگیمون رو ویران کردین
    روزی سه بار قطع میکنین این برق لعنتی رو
    بعد میاین جدول قطعی میزارید
    اصلا چرا برق رو قطع میکنید

  69. ایران گفت:

    هفته ای یکبار قعطی شد هرروز.الان دیگه روزی دو سه بار قطع میشه.وسایل برقیمون خراب شدن .بسه دیگه .چرا باید برق نداشته باشیم

  70. شکوفه برخورداری گفت:

    ما آموزشگاه هستیم وهر بار برق قطع میشه کل کلاس ها مختل میشه این چه وضعشه

  71. سجاد گفت:

    دیروز از صبح تا شب ۱۰ بار برق قطع شده . رسیورم سوخته الان کی میخواد خسارت بده ؟؟؟هرچی زنگ میزنیم اداره برق اشغاله

  72. جبار گفت:

    شاید همه اینا حق ماست

  73. مهرداد گفت:

    ظرف سه روز برق خانه ما دوراز شده ولتاژ فاز و نول شده ۱۵۹ ولت رفتن کاتد فیوز عوض کردن فرداش بازم همون مشکل پیش اومده چندین ساعت اینجا خاموشی خوردیم عصر هم طبق برنامه بازم خاموشی خوردیم اخه بابا وجدانی کار کنید توزیع بار روی فازها درست نیست اصلاح کنید کاتد فیوز مناسب ندارید تهیه کنید. وجدانی کار کنید

  74. so گفت:

    خجالت اوره … واقعا تنها کاری که خوب انجام میدید خار و خفیف کردن ایرانیه ….باید بیایم چک کنیم که کی قراره برقمونو زحمت بکشین قطع کنید

  75. لات محله گفت:

    امروز به جز 2 ساعت پنج بار برق رفت الان هم برق رفته. این چه وضعیه درست کردین

  76. علی گفت:

    محله کارمندان تا حالا پنج باز قطع شده این چه وضعشه

  77. مریم گفت:

    دیگه شده روزی 2بار 3تا۵ قطع سد الانم ساعت ۷ قطع شد

  78. الهام گفت:

    امروز محله ما ساعت سه تا پنج توی گرما برق قطع شد دوباره از شش برق رفته دست به دعا هستیم هشت بیاد روزی چند ساعت برق رو قطع می کنید؟

  79. سعید گفت:

    دیروز از ساعت 9 برق قطع شد امروز از ساعت 11 تا 3 بعداظهر برق قطع شده الانم ساعت 5 دوباره برق قطع شده .زندگیمون فلج شده دیگه

  80. متاسفانه ایرانی گفت:

    خودتون رو مسخره کردین امروز بلوار ۲ساعت برق رفت۹تا۱۱ الان هم ۱۷تا ۱۹ چه خبره روزی ۴ ساعت رسیدن بااین مدیریت از فردا خودمانم بفروشیم تا خیالتون راحت بشه

  81. امید علی گفت:

    با سلام. چرا اینه همه مشکلات هست شما برق هم اوردین روش اونم تو این گرما این نمایندهای مجلس چرا برای مردم کاری نمی کنند واقعا این حق مردم مستعضف نیست که توی گرما زجر بکشن خواهشن این قطعی برق را حداقل در تابستان تمامش کنید

  82. شماها انسانید آخه؟
    ساعت ۸ شب قطع میکنید
    یک ساعت تمام بچه تو بغلم بوده خدا لعنت کنه

  83. کوروش گفت:

    … بر باعث و بانی وضعیت این خاموشیها خداوند به تیر غیب گرغتارشان کند چرا باید خاموشی باشد چرا مسعولین … که باعث این وضعیت بوده اند محاکمه نمیشوند

  84. حبیبی گفت:

    توف تو این سامانتون که باز نمیشه
    برق رو قطع میکن به درک حداقلش افتخارتون این باشه که درست اطلاع رسانی کنید که اونم نمیتونید
    متاسفم براتون

  85. Saeid گفت:

    باسلام و خسته نباشید …
    متاسفانه چندین روز است که با قطعی برق .هرروزه در شهرک صادقیه مواجه هستیم ..
    قطعی برق دوره ای قابل درک است اما ساعات آن به صورت باری به هر جهت صحیح نیست …خواهشمند ساعات قطعی را مشخص کنید . مثال اگر قطعی صادقیه سه تا پنج است یا ساعات دیگر روزانه همان ساعت تکرار شود تا مردم کار خود را با آن تنظیم کنند ..یک روز 1 یک روز 3 یک روز 12 ظهر متاسفانه باعث سر در گمی مردم میشود …حداقل یک هفته صادقیه 3 تا5 باشد یا هر ساعت دگر تا بتوانیم کارهای خود را با آن تنظیم کنیم شانسی قطع نکنید ..با تشکر از شما
    درضمن شماره 121 قادر به سرویس دهی مناسب نمیباشد با بیش از پنج خط موبایل به صورت آزمایشی تماس گرفتیم که اپراتور کلمه اشغال است را تکرار میکند ..جهت اطلاع میتوانید از اپراتور موفق اداره آب الگو برداری کنید در شبانه روز در هر لحظه جوابگو مشترکان است …سپاس

  86. Saeid گفت:

    باسلام و خسته نباشید …
    متاسفانه چندین روز است که با قطعی برق .هرروزه در شهرک صادقیه مواجه هستیم ..
    قطعی برق دوره ای قابل درک است اما ساعات آن به صورت باری به هر جهت صحیح نیست …خواهشمند ساعات قطعی را مشخص کنید . مثال اگر قطعی صادقیه سه تا پنج است یا ساعات دیگر روزانه هملن ساعت تکرار شود تا مردم کار خود را با آن تنظیم کنند ..یک روز 1 یک روز 3 یک روز 12 ظهر متاسفانه باعث سر در گمی مردم میشود …حداقل یک هفته صادقیه 3 تا5 باشد یا هر ساعت دگر تا بتوانیم کارهای خود را با آن تنظیم کنیم شانسی قطع نکنید ..با تشکر از شما
    درضمن شماره 121 قادر به سرویس دهی مناسب نمیباشد با بیش از پنج خط موبایل به صورت آزمایشی تماس گرفتیم که اپراتور کلمه اشغال است را تکرار میکند ..جهت اطلاع میتوانید از اپراتور موفق اداره آب الگو برداری کنید در شبانه روز در هر لحظه جوابگو مشترکان است …سپاس

  87. کوثر گفت:

    این چه وضعشه قبلا یک روز در میان برقو قطع میکردین الان هرروز دوساعت تو اوج گرما برق نداریم مارو مسخره کردین یا خودتونو می‌بینین مردم چیزی نمیگن هی دارین بدترش میکنین خجالت هم خوب چیزیه والا

  88. فیروز گفت:

    خودرو شکر اونقدر پیشرفت کردیم که روز قبل می فهمیم روز بعد ساعت چند تا چند برق میره خداوند این پس رفت عظیم رو از ما نگیره آمدین بگو

  89. نوید کرمانشاه گفت:

    خدا … کنه ک ب این ظهر گرما برق قطع میکنید. حداقل یساعت قطع کنید اونم شبا. اخه تو روز کی لامپ روشن میکنه . عرضه تامیین برق ندارین بعد ادعاتون ما تحت دنیا پاره میکنه

  90. وحید گفت:

    … نمیتونه برق خودشو تامین کنه ، فقط پر رویی و ما فلانیم ما بیسانیم ، بخدا کلافه شدیم از این همه مشکلات ، و تورم و بی پولی و بیکاری و گرانی
    ب چ زبانی بگیم ک خسته شدیم

  91. مهدی سمایی وندرنی گفت:

    سلام. بنده منزل رودکی تشریف داریم خداشاهده در طول یه نصف روز بیش از ۷بار برق قطع وصل میشه. واین قطع وصل برق میدونید چقدر برای یخچال و مابقی وسایل منزل ضرر دارد..پیگیری بکنید علت درمدار چیه هزینش هرچه باشد درمحل جمع آوری میکنیم وپرداخت میشه. صددرصد مدیر یا مدیرانی هستند که بسیار با خدا و سرسفره حلال بزرگ شده اند وخیلی راحت علت رو برطرف بکنید درطول یه نصف روز ۷بارقطع وصل برق لباس‌شویی تاظهر نمیشه چندتیکه لباس شست. خاموش روشن. برق یخچال یه بستنی ساده رونمیتونه سرد بکنه. خاموش روشن. برق..

  92. علی گرممه گفت:

    کم کنید قطعی برق رو گرممه دارم میمیرم …

  93. زهرا گفت:

    برق جز اصلی ترین نیازهای این دوره س یعنی چی اصلا زمانبندی قطعی برق؟ مملکت رو ویرانه کردین
    ما ۳ ساعته برقمون قطعه بچه کوچیک داریم تو این تابستون گرمازده شدن این مسخره بازیا چیه چرا قبلا نبود

  94. میثم۶۸ گفت:

    یه پلی توزمان قدیم بود که یه نفرگفت بیاین ردشدنازاین پل روپولی کنیم،اون یکی گفتنه نمیشه همه اعتراض میکنن،خلاصه امتحان کردن و یه صف طولانی تشکیل شد،طرف گفت دیدی گفتم نمیشه،اون یکی گفت بذار ببینیم اصلا مردم چی میگن،که یه دفه همه یکصدا گفتن آقا زودتر پول مارو بگیریدمیخوایم ازروی پل رد بشیم!!!درد امروز مردم ما دقیقا همینه…

  95. Taha گفت:

    لعنت به این وضع برق قطع کردن من الان زدم ببینم چند قطع میشه نوشت ۳ تا ۵ ولی ۳ تا ۵ قطع نشد ولی الان از ساعت ۶ تا ۱۰ رفته چهار ساعت رفته …..

  96. مسعود گفت:

    مسوولین اداره برق کمی شرافت داشته باشید حداقل طبق جدول زمانبندی برق مناطق رو قطع کنید..
    تو جدول محله ما امروز شش اردیبهشتماه نوشته ساعت یازده الی سیزده اما ساعت پنج ظهر برامون قطع شده

  97. سعید گفت:

    با سلام ، بهتر نیست شب ها تمام چراغها و لامپهای غیر ضروری رو خاموش کنید اونجوری خیلی صرفه جویی میشه ، فک کنید کل استان میلیون ها چراغ روشنه ک اگه اونا رو خاموش کنید حداقل تو روز شاید کمتر نیاز باشه برق مردم قط شه

  98. زویا گفت:

    تو سایت زدید قطعی برق از 10 صبح تا 18 عصر!!!
    دیشب تا 7 غروب برق نداشتیم امروز هم ساعت 8صبح برق قطع شد،سایت اطلاع رسانی هم کار نمیکنه….

  99. گیتی یازی گفت:

    ممنون ازشماکه برق ماروقطع میکنید

  100. محیا گفت:

    هر وقت برق میره برای شادی روح شهید رئیسی فاتحه و ۳ صلوات بفرستین

    لیاقت نداشتیم که خدا شما رو از ما گرفت سید

  101. خ گفت:

    سلام شریعتی جزو کدام منطقه س که از روی لیست پیداش کنیم

  102. عزیز طهماسبی گفت:

    یک واقعا که تمام چه از اداره برق وصنعت واب وشهرداری کل ارگانهای ایران بی برنامگی وبی مسئولیت پذیری داریم دنده عقب میریم وپشت خود رانمی بینیم وروز به روز عقب افتاده تر میشویم دنیا به ما می‌خندد وبازم خود برتری داریم الان این مسئله تا۱۰سال آینده وبرای پسران ونوه های که پدران بی مسئولیت داشتن آیا برق یا آب یا مسائل دیگر چی می‌شود چرا ایران به فکر آینده فرزندان خود نیست وای بر آیندگان که بااین وضعیت از همین الان معلومه چه خواهد شد

  103. رضا گفت:

    عزیزانی که گفتند طبق برنامه قطع نمیشه باید بگم محله هایی که داخل فایل جلوش زده (احتمالی) یعنی ممکنه بره ممکنه نره پنجاه پنجاس

  104. محمد گفت:

    با سلام قطع احتمالی یعنی چه

  105. کرد بیچاره گفت:

    چه به سرمان داره میاد خدایا
    ما که با همه چی ساختیم شماهم به ذره معرفت داشته باشید حداقل جدول زمانبندی رو اعلام کنید همین

  106. علی گفت:

    سلام خسته نباشید برنامه، قطع برق زده ولی برق قطع نشده این دیگه چیه

  107. نگار گفت:

    این چ وضعشه مسکن مهر دولت اباد هرروز برق نداریم تو اسانسور گیرمیکنیم طبقه اخر نمیتونه دیگه تا2 ساعت رفت وامد کنه خداروخوش نمیاد فقط ی مناطق خاصی رو هرروز قطع میکنین.خداازتون نمیگذره

  108. Masoud گفت:

    دست شما درد نکنه از اطلاع رسانیتان .و خداقوت انشاالله که ساعات زیادتر بشه .خداوکیلی بی برقی نعمتیه چرا که ما نشان میدیم با دنیا تفاوت داریم هرچه اونها پیشرفت کنند ما هم طبق شعارهامون. همیشه بر خلاف جریان دنیا پیش میرویم تا به زندگی زمان پیغمبر. که بیانگر سنت ما هستش برسیم . و با این کار چشم دنیا و استکبار جهانی را کور. میکنیم . برق بیانگر غربی گرایی و تجمل هستش و این با شعارهای ما تفاوت داره به امید روزی که در خانه هر ایرانی به جای لامپ ۱۰ تا چراغ موشی باشه …،،،🕯️🕯️

  109. سعید گفت:

    خوب مردم سرکارگذاشتین فقط منتظرسربرج هستین خدایاشمادیگه کی هستین

  110. تیمور گفت:

    چرااااااااآاااااااا امروز دو بار برق قطع کردید خدا هر چه زودتر … قبلا دو ساعت بود الان دو بار در روز قطع می کنین

  111. ممد گفت:

    برنامه ماهانه بدید که تکلیف روشن باشه

  112. روناک گفت:

    سلام امروزساعت ۳ برق رفته شهرک مهدیه هنوز هم نیومده از دوساعت بیشترش کردین کافیتون نیست

  113. ستاره نوروزی گفت:

    سلام وقتتون بخیرچرا آنقدر برق های کرمانشاه رو قطع وصل میکنید میشکلشو هرچی سریعتر حل کنید یا حداقل روزها فقط قطعش کنید حداقل روزها چشمون می ببینه هوا روشنه ولی شب ها چشمون نمی‌بینه مجبور میشم چراغ قوه گوشیمون روشن کنیم

  114. ساسان گفت:

    خواستم از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع شدن برق تشکر کنم. فقط اگر امکان دارد بیشترش کنید. ضمنا این همه تواضع و فروتنی قابل ستایش است که حتی حاضر نیستید قدر دانی این حقیر رو از خدماتی که انجام می دهید انعکاس دهید.

  115. ساسان گفت:

    خواستم از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع شدن برق تشکر کنم. فقط اگر امکان دارد بیشترش کنید.

  116. فرشاد گفت:

    چه وضعشهههه هروز برق قطع میشه دیروز ۵تا ۷الانم۳تا ۵ خسته شدیم

  117. آریا گفت:

    آقا ساعت ۲بعد ازظهر وقت برق قطع کردن

  118. آدم اشتباهی گفت:

    اصلا چرا باید برق بره؟
    بعد از ۴۶ سال این بود کشور پیشرفته وآزاد ومستقل؟
    برق را میبرین تا جایی دیگه ماینرهای …
    مردم باید تابستان با این گرما جان بدن؟

  119. ایلار گفت:

    آخه این چه مسخره بازیه لااقل برنامه بزارین او سایت بدون کی میخواین قطع کنین
    با بی برنامگی هروقت که دلتون میخواد قطع میکنین

  120. ابراهیم گفت:

    بیچارمون کردید ما دستگاهمون خراب شده کی جواب میده هرروز کلی خمیر میریزیم ضرر میکنیم جدول بدید کار نکنیم.

  121. مسعود گفت:

    نه سامانه نه تلفن هیچی نمیگن یهو قطعش میکنن

  122. پرویز رضایی گفت:

    سعی کنید اولآ قطع برق نداشته باشیم ،، اگر راهی نداره بیشتر برق روستا و حاشیه شهر قطع بشه چون مرکز شهر همه ش اداره و بانک و بیمارستان و مراکز مهم هست

  123. محمد گفت:

    واقعا این همه بی نظمی و بی برنامه بودن نه تنها در مورد برق بلکه در کلیه موارد شهر کرمانشاه اسفناک می باشد علت آن هم بر می گردد به بی مدیریتی و نا لایقی کسانی که نام مدیر بر آنها نهاده اند بعد وقتی کرمانشاه مقام اول فلاکت را یدک می کشد مسولین ومدیران ونمایندگان دم از پیشرفت و شهر دیجیتال می زنند مردم را فریب ندهید راست و حسینی بگید ما مسولین اشتباهی جای مديران واقعی را گرفته ایم

  124. پیمان گفت:

    قبلا سایت برق خوب بود ولی چند وقته نه برنامشون بدرد میخوره ونه اپراتورهای بی ادبشون

  125. امیر گفت:

    مردم رو مسخره کردین؟
    برق که اصلا نباید قطع بشه پذیرفتیم
    حالا سامانه اطلاع رسانی هم خرابه؟

  126. پیمان گفت:

    من بیشتر از اینکه با قطعیهای اعلام نشده مشکل داشته باشم با جواب ده تلفنی اداره برق مشکل دارم که وقتی تماس میگیری کاملا بی ادبانه وسط صحبتت گوشی رو قطع میکنه
    آخه حضرت جناب خان مگه تو حقوق نمیگیری که جواب مردم رو بدی

  127. پیمان گفت:

    من بیشتر از اینکه با قطعیهای اعلام نشده مشکل داشته باشم با اپراتور اداره برق مشکل دارم که وقتی تماس میگیری کاملا بی ادبانه وسط صحبتت گوشی رو قطع میکنه
    آخه حضرت جناب خان مگه تو حقوق نمیگیری که جواب مردم رو بدی

  128. علیرضا گفت:

    سلام علیکم زحمت کشیدید این سامانه را گذاشتید واقعا ممنونیم . لطف کنید مشکل سامانه را بر طرف کنید خیلی برای مردم کار راه اندازه بازم ممنون

  129. دانای مهر گفت:

    سلام خداوکیلی ازاداره برق بی کفایت تر نبوده و نیست منم منم بسیاربقول قدیمیا افادها تبق تبق اما کارایی صفر یک استان رو سرکار گذاشتین با این قطع برق ملت بدبخت گیرکیاا افتادن

  130. عبداله گفت:

    از 18 اسفند پی دی اف جدول خاموشی هر روزه دانلود و باز نمیشه

  131. کرمانشاه گفت:

    سامانه قطعی برق کرمانشاه وصل نمیشه ولی استانهای دیگه نمایش داده میشه.

  132. مراد گفت:

    تنها چیزی که به کار ما آمد این سامانه قطعی برق بود متاسفانه اینم قطع شده این نشانه بی‌لیاقتی مسعولین اداره برق است

  133. علی گفت:

    گند زدن به سامانه بازم

  134. ناشناس گفت:

    لطفا سامانه آپدیت کنید اصلا جدول قطعی برق بالا نمیاد،یه سایت بهتر معرفی کنید

  135. سعید گفت:

    آقا این برق لعنتی رو قطع میکنید ساعت ۳ وقت برق رفته آخه خداقل شما ساعت ۶ به بعد قطع کنید ملات ریختم خشک شده

  136. سامان گفت:

    لعنت
    بخاطر کاهش مصرف گاز دارین برق رو قطع میکنین ما که پکیچ داریم درعوض ۵ تا شعله پرمصرف باید روشن کنیم که خونه گرم بشه

  137. مهدی گفت:

    امان از بیسوادی …..سواد نه از لحاظ درس کتابی …سواد به معنای استاد کار خود بودن ….یکی به گوش مسولیت برسونه شما با این کارهاتون یکی از بیرون میخوری صد از داخل ….روزانه چند هزار میلیون دارید به صنایع ملی مملکت ضربه میزنید که مواد اولیه همین صنایع از خارج و با دلار وارد میشود. که بر اثر بی برنامه گی و ندانم کاری در طول روز دور ریخته میشود ….

  138. افشار گفت:

    این آمار و جدول که واسه قحطی برق گذشتین نوشته قحطی امروز تاریخش هم زده باز میکنی صفحه را مال یازدهم بهمن سال گذشته را میاره …شرمنده باشید

  139. سجاد گفت:

    همونجوری رو بردن برق سر وقت قطع میکنید سر وقتم به کارای مردم رسیدگی کنید حداقل درستو حسابی اطلاع رسانی کنید کی برق میره

  140. مهسا گفت:

    تا کی باید از بی مسئولتی و بی تدبیری مسئولان اعتراض کنیم اخه

  141. مریم گفت:

    برق کم بود گازم قطع میکنن آفرین بهتون

  142. همتی گفت:

    سلام الان شنبه ساعت ۲و۴۹دقیقه بامداد برق شهرک جوادیه روبروی مسکن رفت آیا اداره برق اطلاع دارند

  143. افسانه افتاده گفت:

    میشه قطعی برق رو مثل هزینه برق برامون ارسال کنید

    • ای بابا برق من گوگل ۱۲۱ هیچ کدام برنامه درست ندارن برق من دانلود کردم میگه تاریخ و شناسه برق میزنم بدون نتیجه گوگل سرچ میکتم جدول خاموشی همه چی داره جز جدول خاموشی ۱۲۱ زنگ میزنی میگه برو این را سرچ کن بس کنین تو رو خدا مردم خسته شدن اخه ایرانی تا کی باید زجر بکشه😒😢

  144. افسانه افتاده گفت:

    میشه همانطور که قبض برق به گوشی هامون ارسال میشه قطعی هر منطقه به هملن خط ارسال کنید تا اطلاع رسانی شود نه تلگرام جوابگو هست نه گوگل نه سامانه برق نه شناسه برق همش سر کاریه گاها به این اینترنت ضعیف با نوشته مورچه ای نمیشه ببینی حتی عینک ذره بین بزنی😒

  145. امیر گفت:

    یه کاری کردید که با کمال میل ساعات قحطی رو جزو حقوق شهروندی خودمون می‌دونیم ،واقعا ،،،

  146. تارا گفت:

    … تا الان توی آسانسور ماندم‌….

  147. مریم گفت:

    متاسفم برای مملکت داریتون
    متاسفم برای برنامه ریزیتون

  148. الهه گفت:

    ماشالله سو استفاده از مردم داره سر به فلک میکشه دیگه شورشو در آوردین متاسفم برای خودم گناه من چی بوده توی این مملکت دنیا بیام این مدلی زندگی کنیم که عین خر توی گِل مونده مگه دیروز دوساعت و نیم برق قطع نکردین امروز باز چی شد

  149. علی گفت:

    چرا مشکل داره میزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد بعدش اون روز قطعش میکنن

    • احسان گفت:

      امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۱۱/۲۹، از ساعت ۲ تا ۵ عصر، ۴باره هر نیم ساعت برق قطع میشه، در حالی که جز زمان بندی قطعی برق نبوده، یه با وجدانی که تو اداره برقه بیا به من جواب بده، الان هود آشپزخانه من سوخت چکار کنم؟؟؟ چرا اصلا به تلفن جواب نمیدین، ولله اگه حتی تو تلفن جواب دادن هم کوتاهی میکنین این حقوقی که میگیرن حلال نیست.

  150. امیر گفت:

    ابو برق مجانی نخواستیم حداقل قطع نکنین

  151. عابدین مومنه گفت:

    امروز ۲۳ آبان 1403 ساعت ۴ تا ۶ یکبار برق قطع شد. مجدد الان از ساعت هفت و نیم قطع شده یک ساعت بیشتر شده فعلا هم که نیومده !!!
    زنگ میزنم داره برق شما ه تلفن مسدود می‌باشد…..
    الان زمستان این وضعو داریم تابستان خدا بهمون رحم کنه

  152. بیژن گفت:

    ایکاش یه ادم با سواد اداره برق داشت که خاموشی ها رو اطلاع رسانی میکرد. .

  153. امیر گفت:

    واقعا متاسفم. داخل سایت نه آدرس زدین نه زمان. اصلا قرار نبوده برق بره. چطوری قطع میکنین؟ یکم عقل داشته‌ باشین اطلاع رسانی کنین خداشاهده دستگاه من سوخته باشه دوبرابرش رو میگیرم از اداره برق

    • رسول گفت:

      خاموشی ها ۳ دسته هستن یکی حوادث که مشخص نیست قطعی برق چقدر طول بکشه از ۵ دقیقه تا چند ساعت ممکنه طول بکشه
      دوم تعمیرات که اونم هر لحظه شبکه نیاز به تعمیرات اضطراری یا برنامه ریزی شده داشته باشه
      سوم هم کمبود برق که طبق برنامه ۲ ساعته قطع میکنن

  154. گرفتار نالایق ها گفت:

    قبض برق راده برابرگران کردید
    الان هم پکیچ سوخت
    دیوانه شدیم هوارررررر

  155. محمدباقرامیری گفت:

    لطفااگه شده به همون شماره همراه که قبض برق رو ارسال میکنید،شبانه برنامه وساعت قطع برق رواعلام کنید،بچه وبانوان باردارویاافرادمسن وارد آسانسوریابه قول شما بالابرنشوند،ترس و وحشتی که به روان این افرادواردمیشه جبران پذیرنیست. همزمان باقطع برق آب هم قطع میشه،اطلاع دقیق بدهیدکه مردم یک دبه آب ذخیره کنند،برای یک لیوان آب ۲۰تاپله پایین بالا نکنند، به برق من شناسه پرداخت دادم،میزنه ۱۱_۹، اما برق ماساعت۱۱تا۱۳قطع شد.خلاصه جواب این همه عذاب،آزارواذیت روکی میده.

  156. افسانه افتاده گفت:

    خاک بر سر اداره ایی که نه جواب تلفن میدن گاهآ جواب بدن خودشانم بلد نیستن راهنمایی کنن متاسفم برا خودمون کجا بدنیا امدیم😔😔😔😔😔

  157. فریبرز گفت:

    متأسفم برای این مسئولین نالایق و این همه سو مدیریت ، حداقل برنامه خاموشی را از طریق تلویزیون استانی اعلام کنید که زن و بچه مردم داخل آسانسور نمانند ، این هم بلد نیستید؟

  158. فریبرز قنبری گفت:

    متاسفانه اداره برق بدون اینکه مامور قرائت کنتور به درب منزل بیاد رقمی را خودش محاسبه میکنه وقتی به اداره برق مراجعه میکنی کسی جوابگو نیست خودم بعد از اینکه چندین بار اینطوری محاسبه شد و چون اداریم فکر کردم مامور آمده و شماره درست ثبت کرده بعدا که خودم یکبار شماره را به اداره برم در ماه اسفند و فروردین فیش برق مبلغ 14000000 شد و تا پرداخت نکردم فایده ای نداشت و هیچکس جوابگو نبود

    • یک همشهری گفت:

      جناب فریبرز قنبری پیامک اداره برق که اخیرا بعد از گذشت یکماه (بدون قرائت کنتور) برای مشترکین تحت عنوان علی الحساب ارسال میشود صرفا برای جبران کسری بودجه اداره برق بوده و نباید به آن اعتناء کرد من خودم از یکی از مأموران قرائت کنتور شنیدم که پیامک علی الحساب را پرداخت نکنید هم مشکلی پیش نمیاره بگذارید طبق روال گذشته هر دوماه یکبار که پیامک اداره برق برای مشترکین ارسال میشه و عبارت علی الحساب را هم نداره پرداخت کنید.

  159. Azi گفت:

    فرهنگیان فاز یک از دوساعت گذشت ،چرا اطلاع ندادین از دکساعت بیشتره، مگه قرار نبوده همه …..با اطلاع مردم باشه.

  160. یه ایرانی گفت:

    مگه نگفتن دیگه قطعی برق نیست، امروز چرا باید برق قطع بشه، و سامانه شما هم در دستزس نباشه…

  161. محمدعلی گفت:

    سامانه برای من کار نمی کنه اصلا صفحه اش باز نمی شه

  162. یوسف گفت:

    اینهایی که گفتی چه ربطی به هم دارند؟

  163. عبدی گفت:

    باسلام،، واقعاسامانه تان اصلاکارآمدنیس، نظرات هم که کلامنفیه، اصلاکسی هست که نظرات مشترکین روبخوانه،، به قول یکی ازکاربراالان برق قطعه سامانه ی شمامیزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد

    • کرمانشاه گشت گفت:

      لینک مربوط به اداره برق هست. امیدواریم نظرات کاربران رو هم بخونن که شرایط در جهت بهبودی وضعیت تغییر پیدا کنه. ممنون از ثبت دیدگاهتون

  164. علی گفت:

    تا کی بدبختی بکشیم از دست شما قبل از قطعی برق تماس بگیرین یا پیام بدین مریم تو آسانسور

  165. کمیسر گفت:

    خدا لعنت کنه باعث و بانی قطعی برق این چندمین باره که طی یک روز دوبار برق قطع میشه، ایشالا یه جا به بدترین نحوه ممکن جواب پس میدین مسئولین

  166. شهروند بیچاره گفت:

    کشور امارات متحده عربی تا سال ۵۲ فرودگاه نداشت الان داره برنامه ریزی برای سکونت در مریخ می‌کند تا دغدغه قطعی برق و گاز هر روز را داریم

  167. اکبر بهاری گفت:

    متاسفانه هیچ نتیجه ای از سایت اعلامی با وارد کردن شناسه قبض و یا تاریخ مورد نظر حاصل نشد ،‌ عدم شفافیت در اعلام زمانبندی خاموشی ها به خیلی از افراد جامعه ضرر و زیان وارد خواهد کرد از نانوایی و شیرینی پزی که در حال پخت نان هست تا مشاغل دیگر در بخش خانگی نیز محبوس شدن افراد در کابین آسانسور و موارد دیگر ، چنانچه کارکنان و مسئولین شرکت برق خود را از مردم دانسته و در قبال جامعه احساس مسئولیت می نمایند زمانبندی قطع برق را بدرستی اعلام نمایند.

    • میثم۶۸ گفت:

      دقیقا مشکل کشور ما امثال شما آدمهاست،که بجای اینکه بیای بگی چرا اصلا باید برق آسانسور وجاهای حساس قطع بشه،میای خواهش میکنی که ساعات اعلام قطعی برق رو بهت بگن!!مشکل خود شمایی نه دولت،این دولت رفتار امثال شمارو داره میبینه که اینطوری بامردم رفتار میکنه

    • Sasan گفت:

      خیلی ممنون که ساعت قطعی برق رو اطلاع می دهید. اجرتان با خدا. لطفا ساعات قطعی رو بیشتر کنید. با تشکر

    • کرمانشاه گشت گفت:

      امیدواریم مشکلات رو برطرف کنن. سپاس از ثبت نظرتون

      • جلیلیان گفت:

        سلام گاهی قطع برق طبق برنامه ای که اداره برق اعلام کرده انجام نمیشه این باعث میشه ضریب اطمینان از صحت اعلام زمان بندی کم بشه

  168. kermanshah گفت:

    متاسفم برای این همه بی برنامگی، ما بچه مدرسه رو داریم حداقل مثه آدم برنامه قطعی برق بزارین که اگه لازم باشه نزاریمم سوار آسانسور بشن.

    • علیرضا گفت:

      باعرض سلام واحترام قطعی برق هیچ وقت مشخصی نداره سایت شناسه روواردمیکنی جواب نمیده اداره برق هم میگی توسایت بروید ماخبرنداریم بخداامروزبرق منزل اتصالی کرداوساتاامددرستش کنه برق رفت کاروزندگیمون تعطیل اقای بجای ۲ ساعت ۴ساعت قطع کنید فقط مشخص کنیدچه ساعتی برق میره باتشکر

      • امید گفت:

        خاک تو سرت

      • میثم۶۸ گفت:

        مشکل این جامعه وجود طرز فکرایی مثل شماست،که بجای اینکه بگی چرا بلید باوجود این همه منابعی که داریم برقو صادرکنیم تاواسه خودمون قطع بشه،میای میگی بجا۲ساعت۴ساعت قطع کنید فقط بهمون بگید!!فردا برو در اداره برق یه پاکت شیرینی ویه بنر تبریکم واسشون ببر،واقعا طرز فکرشماها مارو به این روز انداخته،التماس کن که بهت بگن کی برق قطع میشه،

  169. Kermanshah گفت:

    لاقل ادرس سایتی که دادید رو از فیلتر در بیارین مردم بفهمن چی به چیه خودتونم نمیدونین چیکار میکنین والا

  170. کرمانشاه گفت:

    سامانه میزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد،در صورتی که الان برق قطع کردند معلومه چی به چیه؟مسخرمون کردین بخدا

    • سجاد فاضلی شاد گفت:

      مجتمع امام حسین

    • میلاد گفت:

      لعنت ب این مملکت خدا براتون نسازه حداقل تو سایت بزنید چ ساعتی برق می‌ره من هی نگاه میکنم برق نمیره یهو برق میپره

    • صادق گفت:

      دقیقا من هم همین مشکل را داشتم و وقتی با اداره برق تماس گرفتیم گفتند به سامانه مراجعه کنید

      • میثم۶۸ گفت:

        خیلی جالبه،بجای اینکه همه بگن چرا اصلا باید برقی که این همه هزینشم بالاست قطع بشه،یکی میاد تشکر میکنه،یکی میگه سایت خرابه،یکی میگه خیلی ممنون…درد اصلی ما همین نخواستن و به کم قانع بودنه،که واقعا حقمونه

      • آرش گفت:

        ممنون از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع برق.

        • منصور قنبری گفت:

          سلام والا تشکر کردن نداره اگه به همه مردم بگن هر خانه ومغازه یه موتور برق بخرن خیال راحت بعد هی کاملا بیان کنتور برق رو از داخل خانه ها بردارن تا دیگه مردم رو سرکار نذارن اون قدیمها اول انقلاب حالشون خوب بوده بذر بخشش کردن گفتن آب رایگان برق رایگان ما که چیزی ندیدیم نه شنیدیم جز گوش بری از مملکت چیزی ندیدیم گفته آب برق رایگان شما سه برابر بگیرید ولی قطش نکنید شورشو درآوردید

        • فرزاد گفت:

          تشکر میکنی؟هر چی سرت بیاد حقته پس واقعا حیفه با شما شدیم نود میلیون

        • so گفت:

          عجیب اما واقعی … کامنت خیلی عجیبیه خدایی باید تو تاریخ ثبت شه

        • محمد گفت:

          متاسفام واقعا از چی تشکر میکنی شما از قطی برق…
          شما هر بلایی سرت بیاد ولی به موقع بهت بگن تشکر میکنی..؟!!!