قطعی برق کرمانشاه
آدرس:
خیابان شهید علی امجدیان (سیلو) نبش میدان شهدانوع خدمات:
عمومی📰 جدول زمانبندی برق کرمانشاه
بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و در راستای مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه، برق محلهها و مناطق مختلف کرمانشاه بهصورت چرخشی و روزانه قطع میشود. برای دریافت جدول زمانبندی قطعی برق، اینجا کلیک کنید.
این برنامه قطعی برق کرمانشاه معمولاً در بازه زمانی ساعت 9 تا 21 و بهمدت حدود دو ساعت برای هر منطقه اجرا میگردد. برخی ساعات نیز ممکن است قطعی برق 4 ساعته باشد.
بنا بر اعلام،هدف از این خاموشیها، کاهش فشار مصرف برق و جلوگیری از بروز مشکلات گستردهتر در شبکه توزیع است.
برنامه قطعی برق کرمانشاه امروز
برای اطلاع از برنامه امروز قطعی برق کرمانشاه و مشاهده ساعت دقیق خاموشی در منطقه خود، میتوانید به سامانه اطلاعیه قطعی برق استان کرمانشاه مراجعه کنید و یکی از دو روش زیر را انجام دهید:
دانلود جدول کامل خاموشیها: با انتخاب تاریخ امروز، جدول زمانبندی برق کرمانشاه را بهصورت کامل دانلود کنید و زمان خاموشی همه مناطق را مشاهده نمایید.
جستجو بر اساس شناسه قبض: تاریخ امروز را انتخاب و شناسه قبض برق خود را وارد کنید تا ساعت دقیق قطعی برق محلتان نمایش داده شود.
جدول زمانبندی برق کرمانشاه
شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه روزانه جدول قطعی برق مناطق مختلف را منتشر میکند. این جدول شامل اطلاعاتی مانند نام محله، ساعت شروع و پایان قطعی برق، و تاریخ اجرای خاموشی است.
شهروندان میتوانند با مراجعه به سامانه و یا استفاده از خدمات اطلاعرسانی کرمانشاه گشت، بهراحتی از آخرین جدول قطعی برق کرمانشاه مطلع شوند.
اطلاعرسانی از طریق کرمانشاه گشت
وبسایت کرمانشاه گشت با هدف تسهیل دسترسی شهروندان، لینک مستقیم به برنامه قطعی برق استان کرمانشاه را فراهم کرده است تا مشترکین بتوانند بدون جستجوهای طولانی، بهسرعت از وضعیت خاموشیها باخبر شوند.
این خدمات بهمنظور شفافیت اطلاعرسانی و کمک به مدیریت مصرف انرژی ارائه میگردد.

بیچاره به اونایی که تو طبقات سه به بالا هستن . کم کم فقط طبقه اول و همکف خریدار داره
توو این مدتی که برقا قطع میشد خیلی ضرر دیدم یخچال و لباسشوییم سوخت و کار نکرد رفتم هرجا میگفتم بابا یخچال و لباسشوییم سوخته اصلا هیچکس جوابگو نیست
هستیم سرکار برق میره میام خونه باز برق میره آسایشمون کاملا از بین رفته
هستیم سرکار برق میره میام خونه باز برق میره آسایشمون کاملا از بین رفته با این برق رفتنها واقعا دروست نیست با این همه قطعی برق
چه مسخرع بازه دیگه خسته شدیم حتی رو زمان که جدول قطعی زدین برق قطع نمیکنین الان ساعت پنج باید میرفت ساعت سه نیم رفت لعنت بهتون فقط
خدا ازتون نگذره ما ۳ساعت برقمون رفته ذوب شدم انشاالله تو آتیش جهنم ذوب بشید🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
طبق ساعت مقرر برق نرفت ما دچار سردرگمی شدیم مسافر داشتیم آزار ندهید مردمو والله گناهه …
# مردم صدای بی صداها…
سلام چرا با مردم بازی می کنید آزار که می دهید دیگه بازی نکنید طبق ساعت مقرر برق رفت ما مسافر داشتیم چرا از خدا نمی ترسید به خودتون که میرسه حق الناس به مردم که میرسه انگار نه انگار. موقع وصل هم دیرتر وصل میشه. ساختمان روبروی ما اصلا شبها قطع نمیشه در این مورد هم پارتی بازی؟؟ روزها که نمیدونم اما شبا مشخصه اصلا قطعی ندارن…تبعیض و پارتی بازی تا کجااااا و تا کی….والله بخدا گناهه…هرچند که برا هیچکس مهم نیس…کسی هست بشنود صدای مردمو یا می شنود و مهم نیس….
سلام امروز چهارشنبه 5 شهریور 1404 کانال کرمانشاه در تلگرام نوشته بود ساعت 11 تا 1 ظهر مسکن مهر پردیس کرمانشاه برق قطع میشه ولی قطع نشد علت اشتباه گفتن می خوام بدونم با تشکر
امروز سه بار هر بار دو ساعت یعنی سر جمع 6ساعت برق شهرک چغاکبود رفته هیچکسم جوابگو نیست به تلفن تماسی که گذاشتن برای پاسخگویی هم زنگ میزنیم اصلا جوابگو نیستن مملکت داری بلد نیستین برین
برق که دیگه مال کشور خودمونه حتی به کشورای همسایه هم میدیم این که دیگه ربطی به دلار نداره ع نه چرا داره پس چطور بیتکوین استخراج کنن لعنت خدا به همتون من دو تا مریض دارم یکیشون با دستگاه اکسیژنی که با برق کار میکنه نفس میکشه شما چه موجودی هستین مطمعنم انسان نیستین شون انسان شرف داره
شماره شناسه قبض برق منزلتون رو بزنین واسه چک کردن قطعی برق. لیست هایی که اعلام میشه قطعی احتمالی برق رو نوشته و ممکنه اون ساعت برق نره.
هرچند این سایت ارتباطی به وزارت نیرو و اداره برق نداره و کلاً هیچ جا صدای مردم شنیده نمیشه اما جا داره تشکر کنیم از اون مسئولی که برای راهاندازی مزارع ماینر توسط ……. برق مردم رو روزی دو سه مرتبه قطع میکنه و بازم شب با وجدان راحت میخوابه .خب آخه بیوجدانای بیخدا حداقل خودتون غارتمون میکنید چرا باید سفارت های روس و چین هم تو ایران بیتکوین استخراج کنن ؟اگر قیامتی وجود داشته باشه که بعید میدونم تک تک کسانی که تو بدبختی و رنج و سختی مردم کوچکترین دخالتی داشتن و دارن باید جواب پس بدن ……
ما کشاورزیم خواستم بگم خدا نابودتون کنه که اینجوری مارو نابود کردین صبح ساعت۱۰ تا۱۲ برق قطع میشه بعد اتوماتیک۱۲تا۵بعدازظهر برق کشاورزی قطع میشه دوباره میخوایم ۵روشن کنیم میبینیم ۵تا۷دوباره قطع میکنن یعنی برای ما میشه روزی۱۰ساعت قطعی برق یعنی نابودی کامل کشاورز
…….. آخه چرا باید مایی که ساعت ۵ تا ۷ غروب برق قطع شده بازم ۱۰ تا ۱۲شب قطع بشه آخه.
۴ساعت بی برقی مغازه ام و ۴ساعت هم بی برقی منزل ….
خداوکیل خجالت نمیکشین ۶ساعت امروز برق نبود بچه کوچیک داریم واگذارتون به اون خدایی که اونم از خلقت شما خودش ناراحته چه مخواین از مردم چرا هیچی سر جایش نیس گوه خوردیم تو ایران آمدیم دنیا پدرمانه درآوردین جدول زده دو ساعت قطع بشه از صبح سه تا دوساعتع قطع شده پس ای انرژی ها صرف کجا میشه
صرف استخراج بیت کوین…………
۴ساعت بی برقی مغازه ام و ۴ساعت هم بی برقی منزل……..
لطفا جدول خاموشی را برای یک هفته اعلام کنید.شهرهای دیگه اینکار را میکنند.حداقل این مصیبت کمبود برق را با درایت بهتر مدیریت کنید
چرا باید بعضی از منطقه ها روزی دو سه بار برق بره ولی بعضی جاها یبارم نرفته ی ماه گذشته خونه دایی من ی کوچه هست یبارم برق نمیره اونجا …
حالا محله داییت هم دو سه بار برق قطع بشه مشکلت حل میشه دیگه اعتراضی ندارید ، به جای مطالبه کنی حل مشکلت دفدغه ات اینه که چرا تو قطعی برق داری داییت نداره باشه از فردا اونم از برق محروم میکنند کتوداحساس رضایت کنید
عزیز جان منظورش اینه مدیریت نیست خب راست میگه باید عدالت رعایت شه خداوکیلی بهم بگو اگه همسایه ت برق داشته باشه تو نداشته باشی هرروز آیا باز همین حرف رو میزنی؟؟!!!!بخدا نه نهایتش دوروز خودتو کنترل کنی…درمورد مطالبه هم باید بگم مزرعه های زیادی از ماینر های گردن کلفت هست که برق سه فاز هیچ باید از برق فشارقوی براش برق بکیری ( توی کل کشور)خیلیا دارن سود های میلیون دلاری میبرن نود ونه درصدشون مسئولان بلند وسط پایه هستن ما باید زجرش بکشیم چرا تا دوسال پیش قطعی نبود؟؟آدم یکم فشار به مغزش بیاره
خدا بکشه تمام مدیران بیشعور و نالایق اداره برق رو که حداقل روی برنامه داده شده عمل نمیکنن …..وسایل برقیمون همه سوخت .
من خواستم ازتون تشکر کنم بابت اطلاع رسانی که در مورد ساعات قطعی برق می کنید و ازاین که به چهار ساعت آن را افزایش دادید واقعا ممنونم.
امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم
امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم و هی برق قطع میشه میره میاد نمیدونم چرا اخه ۷ ساعت اگر روتون میشه بذارنیش داخل جدول
امروز ۲۹ مرداد و چهارشنبه محله بهار ۷ ساعت قطعی برق خارج از برنامه و بدون اطلاعی داریم و هی برق قطع میشه میره میاد نمیدونم چرا اخه ۷ ساعت اگر روتون میشه بذارنیش داخل جدول ۷ ساعتی دارین با پنبه سر مردم میبرین
….. بدروغ میگویید فقط دوساعت برق قطع میشه
آما محله باریکه کرمانشاه دو بار در روز قطع برق داریم
برای ما نوشته ساعت ۵تا ۷غروب ولی از صب تا حالا سه تا دوساعته قطع شده ما کارگاهیم حقوق نیروی کار میدیم
هرچند همکار هامون شرافتمند هستن و اصرار دارن که حقوق اون چند ساعتو نگیرن اما وجدانم قبول نمیکنه اونام خرج دارن
این وسط کسی که بویی از شرافت و انسانیت نبرده شما مسئولین بدخاصیت هستید که دارین کشورو ویران میکنید
وقتی نمیتونید مملکتو بگردانید چه اصراریه که چند نسل رو از تجربه کردن زندگی عادی محروم کنید خدا ازتون نگذره
گناه ما چیه تو ایران بدنیا اومدیم مگه دوساعت نبوددددددد چرا بیشتر قطع مکنین خدا ازتون نگذره
ساعتیکهتوسامانهنوشته۱تا۳بعد۹صبحبرقروقطعمیکنید
یه سوال گناه ما چیه که ایران دنیا اومدیم
داداش باید بگیم آرزو برایرانی جماعت حراااامه…..بااین همه ثروت…تو سال ۲۰۲۵از لحاظ ثروت های طبیعی مثل معدن نفت وغیره…..ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیاست
چرا روز ۵/۲۸ دوبار وهر بار بیش از دو ساعت برق شهرک صادقیه قطع شد مگه وزیر نیرو نگفت فقط دوساعت
الهی بانی این همه قطعی برق به روزی بیفته که فقط یه دقیقه قطعی برق برای زنده ماندنش غنیمت باشه
امروز چهار باره برقمون میره
27تیرماه شهرک بهداری
وسیله برامون نمونده
وجدان دارین
الهی به زمین گرم بخورین
چه گرفتاری شدیم با این بی کفایت ها مردم عادی باید تاوان پس بدن
………تمام وسایلمان خراب شد.انشالله خیر نبینین
… این دست اندرکاران ;i خون به جگر کردن مردم ،ازارواذیت،چیزی ندیدیم ،. -هفته گذشته یکی از دوستان پدرم رو دیدم ،تعریف کرد گفتمن توی اداره پست کارمیکردم ،بسته آیی دم اداره برق بردم،ا.نجا همه باهم میگفتن ومیخندیدن.گفت همین جوری گفتم استخدامی ندارین.طرف مقابل برگشت گفت برو پیش آقای غ،ت رییس نقلیه(ترابری)پدرم،رو میگفت،خلاصه رفته بودپیش پدرم .میخوام استخدامم کنید.گفت پدرت فقط برگشت اسمم رو پرسیدتوی لیست گذاشت .بعد ۲۰روز اتفاقی ردشدم از در اداره برق.همین طوری رفتم تو سراغ پدرم رو میگیره.راهنمایی شدم رفتم داخل دفتر ،سلام کردم وپرسیدم ،چی شد کار استخدامی،این لحظه چشماش پر اشک شد،گفت خدابیامرز برگشت بمن گفت،کجایی چرانیامدی من همون روز تورو استخدام کردم چرا دی آمدی شما ۲۰روزه استخدام شدین وهم بیمه هستی وهم حقوقت ۲۰روزه که حساب شما واریز میشه. گفت داشتم تعجب میکردم به پدرم میگه همین جوری اتفاقی گفتم استخدام بشم .پدرم بهش گفته جوان میاد اینجا باید دلشکسته جارج نشه،اعتماد کردن مردم وظیفه اصلی این اداره است شماها به اداره .قدرتو انگیزه میدید.گفت ازهمون روز منم یکی از راننده های اداره شدم…..ولی اول انقلاب پست رییس نقلیه بودن رو از پدرم گرفتن.یادم میاد همیشه با بابامیرفتیم اداره یابیرون اکثر کارمندای اداره رو میدیدیم.به بابام یامیگفتن برادر بزرگ ماست،یاپدر دوم بچه های اداره.سال ۶۷بعداز صلح براش دسیسه درست کردن که از سال ۵۷تا۶۷خیلی از وسایل یاماشینهای اداره در بازار فروخته بودن کسانی که دم از خداو دین میزدن.که در انقلاب بجای افراد گذشته جای گزین شده بودن.پدرم چون درجه دار ارتش بودپدردر دفتر دادگاه نظامی خدمت کرده بود یاد گرفته بود از تمام مدارک و وسایل اداره یک کپی برداشته بود .در دادگاه چرند و پرند میگن چه خود قاضی و رییس رواسایی که مال بیت المال رو خورده بودن .وجرم رو میخواستن بندازن گردن پدرم ،که در دادگاه با نشان دادن مدارک و چه کسی در این دزدیها شرکت. داشتن رو ،رو میکنه که چون…
ایران درست میشه
فقط می گم متاسفم برای این همه بی برنامه ای شما که وقت و بی وقت برق قطع می کنید خدا وکیلی لوازم خانگی برقی ارزان کنید چون مدام می سوزه از کجا بیاریم بخریم نه ساعت رفت مشخص و نه آمد لحظه ای هر موقع دوست داشته باشید برق قطع می کنید یه جایی باید جواب خدا رو بدید.
اپراتور های مسئول قطعی برق کرمانشاه خیلی وقت ها شیطنت میکنن با بهتره بگم کرم میریزن ..همه میدونیم اینا جدول قطعی برق دارن ولی خیلی وقتا خارج از جدول برای مردم آزاری برق رو قطع میکنن از چند دقیقه بگیر تا 20 30 دقیقه …
تو این مملکت امکان نداره کسی وظیفه ای بهش بدن و ازش سواستفاده نکنه چون طویله هم مثل ایران انقد بی نظارت نیس
ساکن منطقه گلستان هستیم امروز یکشنبه ۲۶ مرداد یکبار از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برق و قطع کردن، بار دوم از ساعت ۲ تا همین لحظه با نوزاد. چند ماهه توی این گرما، چند بار هم قطع و وصل مداوم که حتما به وسایل برقی آسیب میزنه، وسایلی که دیگه فقط تو خواب با این وضعیت اقتصادی بشه جایگزین کرد ، اگر دو بار قطع میکنید ساعتشو اعلام کنید. از خداوند متعال خواهان ذلت باعث و بانی وضعیت موجود هستیم.
باید لحظه شماری کنید ببینید کی برق میاد
توی مملکت با تکرار،همه چی را عادی میکنند.به زودی مردم عادت میکنند روزی چند ساعت برق نداشته باشند،آب ساعت ها قطع میشود ودر زمستان سرد روزها گاز نخواهند داشت.تازه روز خوش ملت است!؟
متاسفم برا مردم ایران که بجای آب و برق رایگان باید لحظه شماری کنن که کی برق میره کی میاد،و باید تاسف خورد برا ی سری مسئول بی کفایت که اون بالا نشستن و دارن استفاده میکنن،ما هم نه قبض پرداخت میکنیم نه اجازه ورود به منزل میدیم که کنتور بخونن
کربلایی واقعی اینجاس نه کربلایی که شما میگن شما قول برق آب مجانی دادین الان پولیم به ما نمیدین
همشو اشتباه میگن بابا ،بعضی از محله ها هم داخلش نیست مثلاً من خیابان خیام رو زدم ولی جوابی ندیدم و نمیدونم چه ساعتی قطع میشه چون داخل جدول نبود
واقعا متاسف برای ۸۰ میلیون ایرانی بدبخت بیچاره که بعد از ۴۵ سال تازه وارد فاز قطعی برق شدیم . کشورهای دیگه در حال توسعه و پیشرفت و هوش مصنوعی هستند 😔😔😔😔😔 ما دنبال ساعت قطعی برق اونم همش الکی هست .😔😔😔😔
برای خودتان برای مملکتمان گریه کنید 😔😔😔 برای آیندگانی که نه برق دارن . نه آب . و نه گاز
مسکن بلوار گلها دارو خانه فرجاد
سلام چرا تهران هفته ای دوبار قطعی برق دارن و برخی مناطق اصلا قطعی ندارند
متاسفم واقعا برا مسعولین ای خدا خودت کمکمون کن مردیم از گرما..
دیزل آباد امروز پنجشنبه ، این سومین باره که برق قطع میشه ، این کلید قطع و وصله جلو دست بچه ها نذارین باهاش بازی بکنن
باسلام ضمن تشکر از مسئولان محترم نسبت به قطع برق ۴ ساعته به نظر بنده برق کامل قطع کنید که دیگه ای مشکل اعلام ساعت قطعی برق ازبین بره ومردم راحت بمیرن چونکه بعضیها از جاها با قعطی برق آب هم قطع میشه…….. مستدام
قطعی برق ۱۶مرداز ۱۴۰۴
در چه ساعاتی می باشد
واقعا این چه زندگی برای مردم درست کردید روزی سه بار یا دوبار در روز و شب برق میره اونم به مدت دو الی سه ساعت نه کسی جوابگو نه کسی پیگیر مثلا برق رو کجا میبرید عراق ما خودمون مردم کشورتون نیستیم البته برای کسی مهم نیست
خدا از سرتقصیرات هرچی آدم ظالمه نگذره مردم مریض دارن بدبختی دارن بچه کوچیک دارن براتون مهم هست؟؟؟؟تو کشوری اینجوری غنی فقط سهم ماشده تحریم کتک و فوش و ناسزا و سکوت
اداره برق که رسما جوابگو نیست
حتی اداره اطلاعات جوابگو نیست
من 2تاخط دارم روزی 10بار با اداره برق اطلاعات حرف میزنم
زورکه نیست جوابگو نیستن
آلان سه ساعت برق منطقه دیزل آباد رفته علت چی امروز ۱۳مرداد ۱۴۰۴
امروز برق ما طبق جدول باید ۱ تا ۳ میرفت . از ساعت ۱۱ رفته الان که ساعت ۴ بعدازظهر هنوز وصل نشده . تماس میگیریم با اداره برق ۵۰ نفر تو صف انتظار بودیم به نفر ۷ که رسیدیم تماس من رو قطع کردن . این دیگه چه وضعشه ؟ لااقل پاسخگو باشین بدونیم برق کی میاد . مگه مردم زندگی و کار ندارن ؟ جواب خرابی وسائل مارو کی میده؟ لااقل طبق برنامه خودتون قطع کنین یا اطلاع بدین
چرا ساعت قطع برق با ساعت زمان بندی فرق داره امروز قرار بود ۱ تا ۳ برق بره ۱۱ رفت
کی جوابگو کسی که تو آپارتمان تو حمام بدون آب یا داخل آسانسور گیر میکنه هست
بخدا باید خجالت بکشین شما و کل مسلوولین که تو معمولی ترین نیاز یه جامعه موندین مردم مریض دارن سالمند و بچه دارن چرا انقد یزید زمانه این
سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به خدا بهش خبر بدین.
سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به خدا بهش خبر بدین. ناراحت نشه
سلام خواهش می کنم. اقا برق اونا رو ۶ ساعت قطع کنید ولی تو را به وجدانتون بهش خبر بدین. ناراحت نشه
سامانه زده قعطی برق آناهیتاساعت یک بیست دقیقه مانده به یک برق شهرک راقطع میکنن
جالبه چند وقته طرف ما برق نمیره ، فقط روزی چند ساعت میاد
همینه که هست ، هر کی نمیتونه تحمل کنه جمع کنه بره
تو سامانه گفته 15تا17ساعت دو برق رفته الان ساعت شیشه ناموسن دیگه شورشو دراوردین…..
تو سامانه گفته 15تا17ساعت دو برق رفته الان ساعت شیشه ناموسن دیگه شورشو دراوردین
خدای محمد نابودتان کنه این چه وضعیه صب ی بار برق قطع میکنین بعد ظهر یه بار شما بفکر مردم نیستین بفکر این بچه های کوچیک باشید
غلط می کتید سامانه درست می کنید ک ب من بگید چ سوالی بپرسم یا نپرسم
من میخوام بدونم بر اساس چ فرمولی برق من باید هر روز ساعت ۱ ظهر قطع بشه؟ کدام نابغه این ساز و کار رو اعمال کرده
شما غلط می کنید در سازمانی با این عرض و طول یک نفرتون پاسخگو نیست دایم مردم رو پاسکاری می کنید
اشکال از ما مردمه ک با بزرگواری باهاتون برخورد کردیم تمام اون اداره عریض و طویل داره حقوقش رو از ما مردم میگیره .. فکر کردید چون چک حقوقتون رو رو یکی دیگه امضا می گنه همون رئیستونه؟ ..انقدر نجابت از مردم دیدید قاطر رو سولر شدید
خدا وکیل باید از وزیر نیرو تا تمام مدیران برق باید برن بمیرن انشالله داق عزیزتون ببینید جگرتون بسوزه به حق علی….گرمه گرم
خداوکیلی دلمون خوشه تو ششمین کشور ثروتمند جان زندگی میکنیم اما باز فقیریم گرانترین ماشینا رو میخریم بی کیفیت ترین ماشینا رو داریم
آب نداریم برق نداریم نان نداریم……
ایشالله ب امید خداوند اون روز بیاد شما بیاید کنتور ها رو بردارید تا خیالمون راحت بشه دیگه ما هم چراغ موشی روشن میکنیم برا روشنایی کولر هم نمیخایم دیگه یه دفعه آب پز بشیم خیالمون راحت بشه
خاک و ناو سرتان امروز ۶ ساعت برق کرناچی قطع شده بدبختای گدا
بخدا ساعتی که میگن همش دروغه.چند روز میخوام که قبل از قطع برق یخچال رو بکشم از برق.تا نسوزه.اما ساعتهای که میگن همش با اختلافه.مثلا امروز زده بود.ساعت ۳تا۵.ساعت یک برق رفت.بخدا خیلی خنده داره.نمیتانن یه ساعت درست بدن.خسته نباشید
باید بیتکوین استخراج کنن جیبشون پر کنن. حق ماهم همینه چون فقط حرفیم. در صورتی ک حق گرفتنیه. چهار ساعت برق خونم میره چهارساعت برق مغازم تو اوج بازار. همه چکام برگشت خورده. خدا هم هیچ کاری نمیکنه. اگه میکرد این همه سال ظلم صورت نمیگرفت.
برق که ربطی به آب ندارم بگو برق رو دیگه چرا قطع میکنیدشایدهمدردی با کارمندان آب اونا افسرده نشن بگن تنهاموندیم
واقعا متاسفم هم برقو گرون کردید هم روزی سه بار برق میره نه اینکه ۲۰دقیقه برق نباشه حداقل ۳ساعت برقا قطع میشن
حداقل کاش هفته ای اعلام میکردید قطعی رو که کسی مراسمی روضه ای داره بتونه برنامه ریزی کنه تکلیفش روشن باشه 😔
کلاهتون رو کمی بزارید بالاتر………!!!
از سه روز ۲ ساعت قطعی رسوندینش به هر روز!
اونم روزی ۴ ساعت!
لعنت به هرچی مدیر نالایق و ناکارآمد که فکر کنم از اول تا آخرتون همگی سر و ته یه کرباسید!
باید برید بمیرید با این اداره کردن که کشور رو به گند کشوندید!
ساعتهای قطعی برقی که مینویسید الکیه.چون ساعت قطعی با اعلام شما مغایرت داره.آخه چرا باید 6ساعت در طول روز برق قطع بشه
خواهشمندم به هر واحد مسکونی یکدستگاه موتور برق بدهید با سوخت مصرفیش
خدا براتون نسازه
زندگیمون رو ویران کردین
روزی سه بار قطع میکنین این برق لعنتی رو
بعد میاین جدول قطعی میزارید
اصلا چرا برق رو قطع میکنید
هفته ای یکبار قعطی شد هرروز.الان دیگه روزی دو سه بار قطع میشه.وسایل برقیمون خراب شدن .بسه دیگه .چرا باید برق نداشته باشیم
ما آموزشگاه هستیم وهر بار برق قطع میشه کل کلاس ها مختل میشه این چه وضعشه
دیروز از صبح تا شب ۱۰ بار برق قطع شده . رسیورم سوخته الان کی میخواد خسارت بده ؟؟؟هرچی زنگ میزنیم اداره برق اشغاله
شاید همه اینا حق ماست
ظرف سه روز برق خانه ما دوراز شده ولتاژ فاز و نول شده ۱۵۹ ولت رفتن کاتد فیوز عوض کردن فرداش بازم همون مشکل پیش اومده چندین ساعت اینجا خاموشی خوردیم عصر هم طبق برنامه بازم خاموشی خوردیم اخه بابا وجدانی کار کنید توزیع بار روی فازها درست نیست اصلاح کنید کاتد فیوز مناسب ندارید تهیه کنید. وجدانی کار کنید
خجالت اوره … واقعا تنها کاری که خوب انجام میدید خار و خفیف کردن ایرانیه ….باید بیایم چک کنیم که کی قراره برقمونو زحمت بکشین قطع کنید
امروز به جز 2 ساعت پنج بار برق رفت الان هم برق رفته. این چه وضعیه درست کردین
محله کارمندان تا حالا پنج باز قطع شده این چه وضعشه
دیگه شده روزی 2بار 3تا۵ قطع سد الانم ساعت ۷ قطع شد
امروز محله ما ساعت سه تا پنج توی گرما برق قطع شد دوباره از شش برق رفته دست به دعا هستیم هشت بیاد روزی چند ساعت برق رو قطع می کنید؟
دیروز از ساعت 9 برق قطع شد امروز از ساعت 11 تا 3 بعداظهر برق قطع شده الانم ساعت 5 دوباره برق قطع شده .زندگیمون فلج شده دیگه
خودتون رو مسخره کردین امروز بلوار ۲ساعت برق رفت۹تا۱۱ الان هم ۱۷تا ۱۹ چه خبره روزی ۴ ساعت رسیدن بااین مدیریت از فردا خودمانم بفروشیم تا خیالتون راحت بشه
با سلام. چرا اینه همه مشکلات هست شما برق هم اوردین روش اونم تو این گرما این نمایندهای مجلس چرا برای مردم کاری نمی کنند واقعا این حق مردم مستعضف نیست که توی گرما زجر بکشن خواهشن این قطعی برق را حداقل در تابستان تمامش کنید
شماها انسانید آخه؟
ساعت ۸ شب قطع میکنید
یک ساعت تمام بچه تو بغلم بوده خدا لعنت کنه
… بر باعث و بانی وضعیت این خاموشیها خداوند به تیر غیب گرغتارشان کند چرا باید خاموشی باشد چرا مسعولین … که باعث این وضعیت بوده اند محاکمه نمیشوند
توف تو این سامانتون که باز نمیشه
برق رو قطع میکن به درک حداقلش افتخارتون این باشه که درست اطلاع رسانی کنید که اونم نمیتونید
متاسفم براتون
در این حد هم توانایی ندارن که حداقل درست برنامه ریزی اعلام و اجرا کنن.
باسلام و خسته نباشید …
متاسفانه چندین روز است که با قطعی برق .هرروزه در شهرک صادقیه مواجه هستیم ..
قطعی برق دوره ای قابل درک است اما ساعات آن به صورت باری به هر جهت صحیح نیست …خواهشمند ساعات قطعی را مشخص کنید . مثال اگر قطعی صادقیه سه تا پنج است یا ساعات دیگر روزانه همان ساعت تکرار شود تا مردم کار خود را با آن تنظیم کنند ..یک روز 1 یک روز 3 یک روز 12 ظهر متاسفانه باعث سر در گمی مردم میشود …حداقل یک هفته صادقیه 3 تا5 باشد یا هر ساعت دگر تا بتوانیم کارهای خود را با آن تنظیم کنیم شانسی قطع نکنید ..با تشکر از شما
درضمن شماره 121 قادر به سرویس دهی مناسب نمیباشد با بیش از پنج خط موبایل به صورت آزمایشی تماس گرفتیم که اپراتور کلمه اشغال است را تکرار میکند ..جهت اطلاع میتوانید از اپراتور موفق اداره آب الگو برداری کنید در شبانه روز در هر لحظه جوابگو مشترکان است …سپاس
باسلام و خسته نباشید …
متاسفانه چندین روز است که با قطعی برق .هرروزه در شهرک صادقیه مواجه هستیم ..
قطعی برق دوره ای قابل درک است اما ساعات آن به صورت باری به هر جهت صحیح نیست …خواهشمند ساعات قطعی را مشخص کنید . مثال اگر قطعی صادقیه سه تا پنج است یا ساعات دیگر روزانه هملن ساعت تکرار شود تا مردم کار خود را با آن تنظیم کنند ..یک روز 1 یک روز 3 یک روز 12 ظهر متاسفانه باعث سر در گمی مردم میشود …حداقل یک هفته صادقیه 3 تا5 باشد یا هر ساعت دگر تا بتوانیم کارهای خود را با آن تنظیم کنیم شانسی قطع نکنید ..با تشکر از شما
درضمن شماره 121 قادر به سرویس دهی مناسب نمیباشد با بیش از پنج خط موبایل به صورت آزمایشی تماس گرفتیم که اپراتور کلمه اشغال است را تکرار میکند ..جهت اطلاع میتوانید از اپراتور موفق اداره آب الگو برداری کنید در شبانه روز در هر لحظه جوابگو مشترکان است …سپاس
این چه وضعشه قبلا یک روز در میان برقو قطع میکردین الان هرروز دوساعت تو اوج گرما برق نداریم مارو مسخره کردین یا خودتونو میبینین مردم چیزی نمیگن هی دارین بدترش میکنین خجالت هم خوب چیزیه والا
خودرو شکر اونقدر پیشرفت کردیم که روز قبل می فهمیم روز بعد ساعت چند تا چند برق میره خداوند این پس رفت عظیم رو از ما نگیره آمدین بگو
خدا … کنه ک ب این ظهر گرما برق قطع میکنید. حداقل یساعت قطع کنید اونم شبا. اخه تو روز کی لامپ روشن میکنه . عرضه تامیین برق ندارین بعد ادعاتون ما تحت دنیا پاره میکنه
سلام
… نمیتونه برق خودشو تامین کنه ، فقط پر رویی و ما فلانیم ما بیسانیم ، بخدا کلافه شدیم از این همه مشکلات ، و تورم و بی پولی و بیکاری و گرانی
ب چ زبانی بگیم ک خسته شدیم
سلام. بنده منزل رودکی تشریف داریم خداشاهده در طول یه نصف روز بیش از ۷بار برق قطع وصل میشه. واین قطع وصل برق میدونید چقدر برای یخچال و مابقی وسایل منزل ضرر دارد..پیگیری بکنید علت درمدار چیه هزینش هرچه باشد درمحل جمع آوری میکنیم وپرداخت میشه. صددرصد مدیر یا مدیرانی هستند که بسیار با خدا و سرسفره حلال بزرگ شده اند وخیلی راحت علت رو برطرف بکنید درطول یه نصف روز ۷بارقطع وصل برق لباسشویی تاظهر نمیشه چندتیکه لباس شست. خاموش روشن. برق یخچال یه بستنی ساده رونمیتونه سرد بکنه. خاموش روشن. برق..
عادت میکنی عزیزم مثل همه نگران نباش
کم کنید قطعی برق رو گرممه دارم میمیرم …
برق جز اصلی ترین نیازهای این دوره س یعنی چی اصلا زمانبندی قطعی برق؟ مملکت رو ویرانه کردین
ما ۳ ساعته برقمون قطعه بچه کوچیک داریم تو این تابستون گرمازده شدن این مسخره بازیا چیه چرا قبلا نبود
یه پلی توزمان قدیم بود که یه نفرگفت بیاین ردشدنازاین پل روپولی کنیم،اون یکی گفتنه نمیشه همه اعتراض میکنن،خلاصه امتحان کردن و یه صف طولانی تشکیل شد،طرف گفت دیدی گفتم نمیشه،اون یکی گفت بذار ببینیم اصلا مردم چی میگن،که یه دفه همه یکصدا گفتن آقا زودتر پول مارو بگیریدمیخوایم ازروی پل رد بشیم!!!درد امروز مردم ما دقیقا همینه…
لعنت به این وضع برق قطع کردن من الان زدم ببینم چند قطع میشه نوشت ۳ تا ۵ ولی ۳ تا ۵ قطع نشد ولی الان از ساعت ۶ تا ۱۰ رفته چهار ساعت رفته …..
مسوولین اداره برق کمی شرافت داشته باشید حداقل طبق جدول زمانبندی برق مناطق رو قطع کنید..
تو جدول محله ما امروز شش اردیبهشتماه نوشته ساعت یازده الی سیزده اما ساعت پنج ظهر برامون قطع شده
با سلام ، بهتر نیست شب ها تمام چراغها و لامپهای غیر ضروری رو خاموش کنید اونجوری خیلی صرفه جویی میشه ، فک کنید کل استان میلیون ها چراغ روشنه ک اگه اونا رو خاموش کنید حداقل تو روز شاید کمتر نیاز باشه برق مردم قط شه
تو سایت زدید قطعی برق از 10 صبح تا 18 عصر!!!
دیشب تا 7 غروب برق نداشتیم امروز هم ساعت 8صبح برق قطع شد،سایت اطلاع رسانی هم کار نمیکنه….
ممنون ازشماکه برق ماروقطع میکنید
🤣🤣🤣
هر وقت برق میره برای شادی روح شهید رئیسی فاتحه و ۳ صلوات بفرستین
لیاقت نداشتیم که خدا شما رو از ما گرفت سید
سلام شریعتی جزو کدام منطقه س که از روی لیست پیداش کنیم
یک واقعا که تمام چه از اداره برق وصنعت واب وشهرداری کل ارگانهای ایران بی برنامگی وبی مسئولیت پذیری داریم دنده عقب میریم وپشت خود رانمی بینیم وروز به روز عقب افتاده تر میشویم دنیا به ما میخندد وبازم خود برتری داریم الان این مسئله تا۱۰سال آینده وبرای پسران ونوه های که پدران بی مسئولیت داشتن آیا برق یا آب یا مسائل دیگر چی میشود چرا ایران به فکر آینده فرزندان خود نیست وای بر آیندگان که بااین وضعیت از همین الان معلومه چه خواهد شد
عزیزانی که گفتند طبق برنامه قطع نمیشه باید بگم محله هایی که داخل فایل جلوش زده (احتمالی) یعنی ممکنه بره ممکنه نره پنجاه پنجاس
با سلام قطع احتمالی یعنی چه
چه به سرمان داره میاد خدایا
ما که با همه چی ساختیم شماهم به ذره معرفت داشته باشید حداقل جدول زمانبندی رو اعلام کنید همین
سلام خسته نباشید برنامه، قطع برق زده ولی برق قطع نشده این دیگه چیه
اگه جلو محلتون احتمالی زده یعنی پنجاه پنجاهه رفتنش
این چ وضعشه مسکن مهر دولت اباد هرروز برق نداریم تو اسانسور گیرمیکنیم طبقه اخر نمیتونه دیگه تا2 ساعت رفت وامد کنه خداروخوش نمیاد فقط ی مناطق خاصی رو هرروز قطع میکنین.خداازتون نمیگذره
۲ساعت و ۲۰ س برق رفته وصل نشده
دست شما درد نکنه از اطلاع رسانیتان .و خداقوت انشاالله که ساعات زیادتر بشه .خداوکیلی بی برقی نعمتیه چرا که ما نشان میدیم با دنیا تفاوت داریم هرچه اونها پیشرفت کنند ما هم طبق شعارهامون. همیشه بر خلاف جریان دنیا پیش میرویم تا به زندگی زمان پیغمبر. که بیانگر سنت ما هستش برسیم . و با این کار چشم دنیا و استکبار جهانی را کور. میکنیم . برق بیانگر غربی گرایی و تجمل هستش و این با شعارهای ما تفاوت داره به امید روزی که در خانه هر ایرانی به جای لامپ ۱۰ تا چراغ موشی باشه …،،،🕯️🕯️
خوب مردم سرکارگذاشتین فقط منتظرسربرج هستین خدایاشمادیگه کی هستین
چرااااااااآاااااااا امروز دو بار برق قطع کردید خدا هر چه زودتر … قبلا دو ساعت بود الان دو بار در روز قطع می کنین
برنامه ماهانه بدید که تکلیف روشن باشه
سلام امروزساعت ۳ برق رفته شهرک مهدیه هنوز هم نیومده از دوساعت بیشترش کردین کافیتون نیست
سلام وقتتون بخیرچرا آنقدر برق های کرمانشاه رو قطع وصل میکنید میشکلشو هرچی سریعتر حل کنید یا حداقل روزها فقط قطعش کنید حداقل روزها چشمون می ببینه هوا روشنه ولی شب ها چشمون نمیبینه مجبور میشم چراغ قوه گوشیمون روشن کنیم
خواستم از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع شدن برق تشکر کنم. فقط اگر امکان دارد بیشترش کنید. ضمنا این همه تواضع و فروتنی قابل ستایش است که حتی حاضر نیستید قدر دانی این حقیر رو از خدماتی که انجام می دهید انعکاس دهید.
😂😂
خواستم از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع شدن برق تشکر کنم. فقط اگر امکان دارد بیشترش کنید.
چه وضعشهههه هروز برق قطع میشه دیروز ۵تا ۷الانم۳تا ۵ خسته شدیم
آقا ساعت ۲بعد ازظهر وقت برق قطع کردن
اصلا چرا باید برق بره؟
بعد از ۴۶ سال این بود کشور پیشرفته وآزاد ومستقل؟
برق را میبرین تا جایی دیگه ماینرهای …
مردم باید تابستان با این گرما جان بدن؟
آخه این چه مسخره بازیه لااقل برنامه بزارین او سایت بدون کی میخواین قطع کنین
با بی برنامگی هروقت که دلتون میخواد قطع میکنین
بیچارمون کردید ما دستگاهمون خراب شده کی جواب میده هرروز کلی خمیر میریزیم ضرر میکنیم جدول بدید کار نکنیم.
نه سامانه نه تلفن هیچی نمیگن یهو قطعش میکنن
سعی کنید اولآ قطع برق نداشته باشیم ،، اگر راهی نداره بیشتر برق روستا و حاشیه شهر قطع بشه چون مرکز شهر همه ش اداره و بانک و بیمارستان و مراکز مهم هست
واقعا این همه بی نظمی و بی برنامه بودن نه تنها در مورد برق بلکه در کلیه موارد شهر کرمانشاه اسفناک می باشد علت آن هم بر می گردد به بی مدیریتی و نا لایقی کسانی که نام مدیر بر آنها نهاده اند بعد وقتی کرمانشاه مقام اول فلاکت را یدک می کشد مسولین ومدیران ونمایندگان دم از پیشرفت و شهر دیجیتال می زنند مردم را فریب ندهید راست و حسینی بگید ما مسولین اشتباهی جای مديران واقعی را گرفته ایم
قبلا سایت برق خوب بود ولی چند وقته نه برنامشون بدرد میخوره ونه اپراتورهای بی ادبشون
مردم رو مسخره کردین؟
برق که اصلا نباید قطع بشه پذیرفتیم
حالا سامانه اطلاع رسانی هم خرابه؟
من بیشتر از اینکه با قطعیهای اعلام نشده مشکل داشته باشم با جواب ده تلفنی اداره برق مشکل دارم که وقتی تماس میگیری کاملا بی ادبانه وسط صحبتت گوشی رو قطع میکنه
آخه حضرت جناب خان مگه تو حقوق نمیگیری که جواب مردم رو بدی
والا بخدا
من بیشتر از اینکه با قطعیهای اعلام نشده مشکل داشته باشم با اپراتور اداره برق مشکل دارم که وقتی تماس میگیری کاملا بی ادبانه وسط صحبتت گوشی رو قطع میکنه
آخه حضرت جناب خان مگه تو حقوق نمیگیری که جواب مردم رو بدی
سلام علیکم زحمت کشیدید این سامانه را گذاشتید واقعا ممنونیم . لطف کنید مشکل سامانه را بر طرف کنید خیلی برای مردم کار راه اندازه بازم ممنون
سلام خداوکیلی ازاداره برق بی کفایت تر نبوده و نیست منم منم بسیاربقول قدیمیا افادها تبق تبق اما کارایی صفر یک استان رو سرکار گذاشتین با این قطع برق ملت بدبخت گیرکیاا افتادن
از 18 اسفند پی دی اف جدول خاموشی هر روزه دانلود و باز نمیشه
سامانه قطعی برق کرمانشاه وصل نمیشه ولی استانهای دیگه نمایش داده میشه.
تنها چیزی که به کار ما آمد این سامانه قطعی برق بود متاسفانه اینم قطع شده این نشانه بیلیاقتی مسعولین اداره برق است
گند زدن به سامانه بازم
لطفا سامانه آپدیت کنید اصلا جدول قطعی برق بالا نمیاد،یه سایت بهتر معرفی کنید
سایت اداره برق مشکل داره
آقا این برق لعنتی رو قطع میکنید ساعت ۳ وقت برق رفته آخه خداقل شما ساعت ۶ به بعد قطع کنید ملات ریختم خشک شده
لعنت
بخاطر کاهش مصرف گاز دارین برق رو قطع میکنین ما که پکیچ داریم درعوض ۵ تا شعله پرمصرف باید روشن کنیم که خونه گرم بشه
امان از بیسوادی …..سواد نه از لحاظ درس کتابی …سواد به معنای استاد کار خود بودن ….یکی به گوش مسولیت برسونه شما با این کارهاتون یکی از بیرون میخوری صد از داخل ….روزانه چند هزار میلیون دارید به صنایع ملی مملکت ضربه میزنید که مواد اولیه همین صنایع از خارج و با دلار وارد میشود. که بر اثر بی برنامه گی و ندانم کاری در طول روز دور ریخته میشود ….
این آمار و جدول که واسه قحطی برق گذشتین نوشته قحطی امروز تاریخش هم زده باز میکنی صفحه را مال یازدهم بهمن سال گذشته را میاره …شرمنده باشید
همونجوری رو بردن برق سر وقت قطع میکنید سر وقتم به کارای مردم رسیدگی کنید حداقل درستو حسابی اطلاع رسانی کنید کی برق میره
تا کی باید از بی مسئولتی و بی تدبیری مسئولان اعتراض کنیم اخه
برق کم بود گازم قطع میکنن آفرین بهتون
سلام الان شنبه ساعت ۲و۴۹دقیقه بامداد برق شهرک جوادیه روبروی مسکن رفت آیا اداره برق اطلاع دارند
میشه قطعی برق رو مثل هزینه برق برامون ارسال کنید
ای بابا برق من گوگل ۱۲۱ هیچ کدام برنامه درست ندارن برق من دانلود کردم میگه تاریخ و شناسه برق میزنم بدون نتیجه گوگل سرچ میکتم جدول خاموشی همه چی داره جز جدول خاموشی ۱۲۱ زنگ میزنی میگه برو این را سرچ کن بس کنین تو رو خدا مردم خسته شدن اخه ایرانی تا کی باید زجر بکشه😒😢
👌👌👌
میشه همانطور که قبض برق به گوشی هامون ارسال میشه قطعی هر منطقه به هملن خط ارسال کنید تا اطلاع رسانی شود نه تلگرام جوابگو هست نه گوگل نه سامانه برق نه شناسه برق همش سر کاریه گاها به این اینترنت ضعیف با نوشته مورچه ای نمیشه ببینی حتی عینک ذره بین بزنی😒
والا بخدا منم این مشکل و دادم نمیشه خوندش
یه کاری کردید که با کمال میل ساعات قحطی رو جزو حقوق شهروندی خودمون میدونیم ،واقعا ،،،
… تا الان توی آسانسور ماندم….
متاسفم برای مملکت داریتون
متاسفم برای برنامه ریزیتون
ماشالله سو استفاده از مردم داره سر به فلک میکشه دیگه شورشو در آوردین متاسفم برای خودم گناه من چی بوده توی این مملکت دنیا بیام این مدلی زندگی کنیم که عین خر توی گِل مونده مگه دیروز دوساعت و نیم برق قطع نکردین امروز باز چی شد
چرا مشکل داره میزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد بعدش اون روز قطعش میکنن
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۱۱/۲۹، از ساعت ۲ تا ۵ عصر، ۴باره هر نیم ساعت برق قطع میشه، در حالی که جز زمان بندی قطعی برق نبوده، یه با وجدانی که تو اداره برقه بیا به من جواب بده، الان هود آشپزخانه من سوخت چکار کنم؟؟؟ چرا اصلا به تلفن جواب نمیدین، ولله اگه حتی تو تلفن جواب دادن هم کوتاهی میکنین این حقوقی که میگیرن حلال نیست.
متاسفم برای مدیریتی که اداره برق داره
ابو برق مجانی نخواستیم حداقل قطع نکنین
آفرین درست میگی
امروز ۲۳ آبان 1403 ساعت ۴ تا ۶ یکبار برق قطع شد. مجدد الان از ساعت هفت و نیم قطع شده یک ساعت بیشتر شده فعلا هم که نیومده !!!
زنگ میزنم داره برق شما ه تلفن مسدود میباشد…..
الان زمستان این وضعو داریم تابستان خدا بهمون رحم کنه
ایکاش یه ادم با سواد اداره برق داشت که خاموشی ها رو اطلاع رسانی میکرد. .
واقعا متاسفم. داخل سایت نه آدرس زدین نه زمان. اصلا قرار نبوده برق بره. چطوری قطع میکنین؟ یکم عقل داشته باشین اطلاع رسانی کنین خداشاهده دستگاه من سوخته باشه دوبرابرش رو میگیرم از اداره برق
خاموشی ها ۳ دسته هستن یکی حوادث که مشخص نیست قطعی برق چقدر طول بکشه از ۵ دقیقه تا چند ساعت ممکنه طول بکشه
دوم تعمیرات که اونم هر لحظه شبکه نیاز به تعمیرات اضطراری یا برنامه ریزی شده داشته باشه
سوم هم کمبود برق که طبق برنامه ۲ ساعته قطع میکنن
قبض برق راده برابرگران کردید
الان هم پکیچ سوخت
دیوانه شدیم هوارررررر
لطفااگه شده به همون شماره همراه که قبض برق رو ارسال میکنید،شبانه برنامه وساعت قطع برق رواعلام کنید،بچه وبانوان باردارویاافرادمسن وارد آسانسوریابه قول شما بالابرنشوند،ترس و وحشتی که به روان این افرادواردمیشه جبران پذیرنیست. همزمان باقطع برق آب هم قطع میشه،اطلاع دقیق بدهیدکه مردم یک دبه آب ذخیره کنند،برای یک لیوان آب ۲۰تاپله پایین بالا نکنند، به برق من شناسه پرداخت دادم،میزنه ۱۱_۹، اما برق ماساعت۱۱تا۱۳قطع شد.خلاصه جواب این همه عذاب،آزارواذیت روکی میده.
خاک بر سر اداره ایی که نه جواب تلفن میدن گاهآ جواب بدن خودشانم بلد نیستن راهنمایی کنن متاسفم برا خودمون کجا بدنیا امدیم😔😔😔😔😔
متأسفم برای این مسئولین نالایق و این همه سو مدیریت ، حداقل برنامه خاموشی را از طریق تلویزیون استانی اعلام کنید که زن و بچه مردم داخل آسانسور نمانند ، این هم بلد نیستید؟
متاسفانه اداره برق بدون اینکه مامور قرائت کنتور به درب منزل بیاد رقمی را خودش محاسبه میکنه وقتی به اداره برق مراجعه میکنی کسی جوابگو نیست خودم بعد از اینکه چندین بار اینطوری محاسبه شد و چون اداریم فکر کردم مامور آمده و شماره درست ثبت کرده بعدا که خودم یکبار شماره را به اداره برم در ماه اسفند و فروردین فیش برق مبلغ 14000000 شد و تا پرداخت نکردم فایده ای نداشت و هیچکس جوابگو نبود
جناب فریبرز قنبری پیامک اداره برق که اخیرا بعد از گذشت یکماه (بدون قرائت کنتور) برای مشترکین تحت عنوان علی الحساب ارسال میشود صرفا برای جبران کسری بودجه اداره برق بوده و نباید به آن اعتناء کرد من خودم از یکی از مأموران قرائت کنتور شنیدم که پیامک علی الحساب را پرداخت نکنید هم مشکلی پیش نمیاره بگذارید طبق روال گذشته هر دوماه یکبار که پیامک اداره برق برای مشترکین ارسال میشه و عبارت علی الحساب را هم نداره پرداخت کنید.
فرهنگیان فاز یک از دوساعت گذشت ،چرا اطلاع ندادین از دکساعت بیشتره، مگه قرار نبوده همه …..با اطلاع مردم باشه.
مگه نگفتن دیگه قطعی برق نیست، امروز چرا باید برق قطع بشه، و سامانه شما هم در دستزس نباشه…
سامانه برای من کار نمی کنه اصلا صفحه اش باز نمی شه
اینهایی که گفتی چه ربطی به هم دارند؟
باسلام،، واقعاسامانه تان اصلاکارآمدنیس، نظرات هم که کلامنفیه، اصلاکسی هست که نظرات مشترکین روبخوانه،، به قول یکی ازکاربراالان برق قطعه سامانه ی شمامیزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد
لینک مربوط به اداره برق هست. امیدواریم نظرات کاربران رو هم بخونن که شرایط در جهت بهبودی وضعیت تغییر پیدا کنه. ممنون از ثبت دیدگاهتون
تا کی بدبختی بکشیم از دست شما قبل از قطعی برق تماس بگیرین یا پیام بدین مریم تو آسانسور
خدا لعنت کنه باعث و بانی قطعی برق این چندمین باره که طی یک روز دوبار برق قطع میشه، ایشالا یه جا به بدترین نحوه ممکن جواب پس میدین مسئولین
خدا بکنه روستا اینطوریه همه جا روستا شه
کشور امارات متحده عربی تا سال ۵۲ فرودگاه نداشت الان داره برنامه ریزی برای سکونت در مریخ میکند تا دغدغه قطعی برق و گاز هر روز را داریم
سرمایه دار عقلش رسیده کجا سرمایه گذاری کنه
سلام اشتباه میکنی واقعیت چیزی دیگه است برو بررسی کن
امارات یک روستا در جوار خلیج فارس است و مردم از فقر گوشت گربه میخورند ، سرمايه دار های خارجی برج و ثروت دارند و قرار است به مریخ سفر کنند ، آگاهی نداری چیزی نگو
امارات چیزی به اسم فقر وجود ندارد مردک بی سواد یه سرچ کن بفهمی.
اقای خودم با احترام به نظر شما لطف کنید نا ان روستا را در امارات درج کنید. باور کن دروغ مثل برق کنتر نمی اندازد تا می توانی بگو اا حقیقت را.
جدی میگی
ای تف به شرفتان دنبال ساعت قطعی برق میگردیم یا نمیاد یا برامان تبلیغ میاد👋🏿💀
جواب امثال شماهارو نباید داد ، فقط برام سواله امثال شماها شرافت خودتو نو چند میفروشید
چند بار امارات رفتی؟
خدا بکنه روستا اینطوریه همه جا روستا شه
متاسفانه هیچ نتیجه ای از سایت اعلامی با وارد کردن شناسه قبض و یا تاریخ مورد نظر حاصل نشد ، عدم شفافیت در اعلام زمانبندی خاموشی ها به خیلی از افراد جامعه ضرر و زیان وارد خواهد کرد از نانوایی و شیرینی پزی که در حال پخت نان هست تا مشاغل دیگر در بخش خانگی نیز محبوس شدن افراد در کابین آسانسور و موارد دیگر ، چنانچه کارکنان و مسئولین شرکت برق خود را از مردم دانسته و در قبال جامعه احساس مسئولیت می نمایند زمانبندی قطع برق را بدرستی اعلام نمایند.
دقیقا مشکل کشور ما امثال شما آدمهاست،که بجای اینکه بیای بگی چرا اصلا باید برق آسانسور وجاهای حساس قطع بشه،میای خواهش میکنی که ساعات اعلام قطعی برق رو بهت بگن!!مشکل خود شمایی نه دولت،این دولت رفتار امثال شمارو داره میبینه که اینطوری بامردم رفتار میکنه
خیلی ممنون که ساعت قطعی برق رو اطلاع می دهید. اجرتان با خدا. لطفا ساعات قطعی رو بیشتر کنید. با تشکر
یه پیام دارم برای ساسان عزیز قطعی برق به شما اگه خوش میگذره خیلی ها مریض دارن خونه آقا ساسان
متاسفم برای طرز فکرت
امیدواریم مشکلات رو برطرف کنن. سپاس از ثبت نظرتون
سلام گاهی قطع برق طبق برنامه ای که اداره برق اعلام کرده انجام نمیشه این باعث میشه ضریب اطمینان از صحت اعلام زمان بندی کم بشه
متاسفم برای این همه بی برنامگی، ما بچه مدرسه رو داریم حداقل مثه آدم برنامه قطعی برق بزارین که اگه لازم باشه نزاریمم سوار آسانسور بشن.
باعرض سلام واحترام قطعی برق هیچ وقت مشخصی نداره سایت شناسه روواردمیکنی جواب نمیده اداره برق هم میگی توسایت بروید ماخبرنداریم بخداامروزبرق منزل اتصالی کرداوساتاامددرستش کنه برق رفت کاروزندگیمون تعطیل اقای بجای ۲ ساعت ۴ساعت قطع کنید فقط مشخص کنیدچه ساعتی برق میره باتشکر
خاک تو سرت
مشکل این جامعه وجود طرز فکرایی مثل شماست،که بجای اینکه بگی چرا بلید باوجود این همه منابعی که داریم برقو صادرکنیم تاواسه خودمون قطع بشه،میای میگی بجا۲ساعت۴ساعت قطع کنید فقط بهمون بگید!!فردا برو در اداره برق یه پاکت شیرینی ویه بنر تبریکم واسشون ببر،واقعا طرز فکرشماها مارو به این روز انداخته،التماس کن که بهت بگن کی برق قطع میشه،
واقعآ گل گفتی رفیق 😉😉😉🤐
لاقل ادرس سایتی که دادید رو از فیلتر در بیارین مردم بفهمن چی به چیه خودتونم نمیدونین چیکار میکنین والا
سلام قطع برق طبق برنامه ای اعلام کردید انجام نمیشه
این باعث میشه این موضوع ضریب اطمینان از صحت اعلام شما زا کاهش میده
یعنی واقعا شما هم خیلی سرخوشی هم ریاضی دان
سامانه میزنه هیچ نتیجه ای یافت نشد،در صورتی که الان برق قطع کردند معلومه چی به چیه؟مسخرمون کردین بخدا
مجتمع امام حسین
لعنت ب این مملکت خدا براتون نسازه حداقل تو سایت بزنید چ ساعتی برق میره من هی نگاه میکنم برق نمیره یهو برق میپره
دقیقا من هم همین مشکل را داشتم و وقتی با اداره برق تماس گرفتیم گفتند به سامانه مراجعه کنید
خیلی جالبه،بجای اینکه همه بگن چرا اصلا باید برقی که این همه هزینشم بالاست قطع بشه،یکی میاد تشکر میکنه،یکی میگه سایت خرابه،یکی میگه خیلی ممنون…درد اصلی ما همین نخواستن و به کم قانع بودنه،که واقعا حقمونه
ممنون از اطلاع رسانی شما در مورد ساعات قطع برق.
سلام والا تشکر کردن نداره اگه به همه مردم بگن هر خانه ومغازه یه موتور برق بخرن خیال راحت بعد هی کاملا بیان کنتور برق رو از داخل خانه ها بردارن تا دیگه مردم رو سرکار نذارن اون قدیمها اول انقلاب حالشون خوب بوده بذر بخشش کردن گفتن آب رایگان برق رایگان ما که چیزی ندیدیم نه شنیدیم جز گوش بری از مملکت چیزی ندیدیم گفته آب برق رایگان شما سه برابر بگیرید ولی قطش نکنید شورشو درآوردید
تشکر میکنی؟هر چی سرت بیاد حقته پس واقعا حیفه با شما شدیم نود میلیون
عجیب اما واقعی … کامنت خیلی عجیبیه خدایی باید تو تاریخ ثبت شه
متاسفام واقعا از چی تشکر میکنی شما از قطی برق…
شما هر بلایی سرت بیاد ولی به موقع بهت بگن تشکر میکنی..؟!!!
داداش خب تشکر نکنه جیرشو قطع میکنن به بالا وصلن امثال اینا 😂😂
ا فوش بدتر بود🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️👍🏻
😎😂😂👍